Ziekjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cam, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Mijn dochter heeft gisterenavond mij, toen we op visite waren, helemaal ondergekotst. Ook is ze weer voor de derde keer in 2 maanden tijd snip verkouden. joepi, het is weer winter aan het worden :(

Ze was al sinds de middag niet lekker en wilde niets eten. Het drinken heeft ze dus savonds er helemaal uitgespuugd. We hebben haar om 23.00 uur nog wakker gemaakt voor extra drinken, maar ook dat kwam er na een kwartier weer uit!

Vaonchtend heeft ze niets gegeten, maar de melk (200 cc) heeft ze binnengehouden. Brood en het fruit heeft ze weer niet gegeten. Een beetje yochurt ging er dan wel weer in.

Drinken is het voornaamste, maar hoe lang mogen ze zonder eten en hoeveel moeten ze dan minimaal drinken? Plasluiers heeft ze nog wel, maar het duidelijk geconcentreerder en ze heeft sinds anderhalve dag ook geen ontlasting meer gehad. Ze is nog vrolijk, maar duidelijk te zien niet fit!

2. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Naar is het he, als ze verkouden zijn... Zelf stap ik helemaal van ons voedingsritme af (voor zover we dat hebben) en probeer ik elk uur iets te drinken aan te bieden, melk, thee, water of wat diksap. Yannick drinkt altijd liever vaker kleine beetjes dan een hele fles in één keer als hij niet lekker is. 's Avonds maak ik hem idd ook wakker voor wij naar bed gaan en als hij 's nachts wakker wordt, probeer ik hem ook nog wat te geven. Met eten geef ik hem waar hij trek in heeft, hij is dol op bananen en crackers, dus die krijgt hij dan wat meer dan normaal! Komt vanzelf allemaal wel weer als hij weer beter is!
    Nog een tip: Nysikind druppels. Dat is een homeopathisch kuurtje van 7 dagen, waar Yannick al twee keer snel van opgeknapt is!
    Beterschap!

Deel Deze Pagina