Sinds een dag of 3 heb ik zo'n pijn in de vagina. Het is de hele dag door aanwezig en het doet zo'n zeer :x Het is zo'n vervelende stekende knellende pijn, het lijkt alsof het elk moment open kan barsten Lopen is hierdoor pijn (ook vanwege mijn BI) en liggen/zitten doet al helemaal pijn. Afgelopen dinsdag controle in het zkh gehad en de kleine is nog niet ingedaald. Herkent iemand deze pijn? Vanochtend had ik zo'n last dat ik dacht dat de bevalling echt aan het beginnen is
misschien dat ze nu wel in is gedaald (dinsdag nog niet) of in ieder geval al een stukje aan het indalen is. Zelf heb ik ook wel eens een paar flinke steken, maar niet heel de dag.
hier door de BI enorme helse pijnen elke keer bij schaambot, mij is aangeraden een koud complres daar te gebruiken overigens nog niet geprobeerd want...
Ja het zou best kunnen, maar een koud compres Soms voel ik me net een invalide zeg met al die zwangerschapsklachten
whahaha nou ik weet hoe hels die pijn daar is met BI je kan ook even een warme kruik proberen ik moet al plassen bij t idee er een koud compres neer te leggen was tip van de bekkenfysio