Hoi hoi, Herkent iemand dit? Sinds vrijdag legt mijn zoontje soms opeens zijn hoofdje op zijn schouder. Alsof ie doorzakt om zo maar te zeggen. Hij heeft donderdag wel koorts gehad (40 gr.) maar dat was heel snel weer gezakt. Hij heeft volgens mij geen pijn en beweegt zijn hoofd verder goed alle kanten op? Zou het gewoon iets nieuws van hem kunnen zijn? Als ie moe is heeft ie vooral de neiging dit te doen. groetjes
Als kindjes moe zijn, zitten ze vaak ook aan hun oortjes, soort jeuk denk ik. Dus ik denk dat het gewoon een teken van moeheid is. En waarschijnlijk heeft ie net ontdekt dat dit ook kan ... dus doet ie dat
Kan idd gewoon vermoeidheid zijn... niet gek als ie net zulke hoge koorts heeft gehad! Dan heeft ie wel ff nodig om daar weer helemaal van bij te komen.
hmmmm is inderdaad een nieuw iets...Hij doet het nu bij wijze van spelletje beide kanten op en dan lief glimlachen....de boef
Ik zie dat mijn zoontje even oud is, maar hij doet dit ook sinds een korte tijd. ik dacht eerst hij is moe, maar het is een spelletje hij gaat nu steeds schudden met zijn hoofd, van het ene naar de ander schouder... vooral onder het eten en dan moeten wij ook schudden met het hoofd, en dan heeft hij enorme lol ziet er lief uit he?