Onze zoon heeft sinds een paar maand krulletjes gekregen. Echt schattig en we vinden het erg leuk, vooral omdat onze andere twee kids dat nooit hadden. Maar als hij heeft geslapen (overdag minder, maar 's nachts meer) dan wordt het helemaal pluizig, terwijl het boven op z'n koppetje nog prachtig zit. Ik heb wel gemerkt dat na het bad z'n krullen er weer prachtig inzitten. Maar moet ik hem dan bv 's ochtends ook z'n haren natmaken, dat lijkt me ook zo koud... Heeft iemand tips voor mij?
Een vriendin van mij smeert er een heel klein beetje olie in. Blijft zeker 2 a 3 dagen mooi op die manier. Zij heeft een halfbloedje en zij krijgt ook veel kroezige krullen op het moment.
Olie... hm, en wordt het haar niet vet dan? Ik ga het in elk geval es proberen morgen. Zit me opeens te bedenken dat ik ook een beetje gel wel es kon proberen. Nouja, tenminste al twee dingen om uit te proberen!
Mijn zoon heeft ook krulletjes, en ik heb wat babygel, ik smeer dat op droog haar en kam daarna zijn haartjes. dan een beetje warren en klaar is zijn kapsel
Je moet ook maar een klein beetje gebruiken hé! Desnoods eerst het haar een beetje nat maken, en met een klein beetje olie op je handen er nog eens doorheen gaan. Nu weet ik niet wat voor soort haar jou zoontje heeft, maar bij die van mijn vriendin wil het prima.
Tja, gewoon blond en nog niet zo erg dik, want hij is nog maar elf maand. Ehm, o kijk maar es in m'n album, daar staat hij wel op. Vooral bij de foto waar hij tien maand is (met rode trui) daar kun je ze vrij goed zien.
ik deed altijd Zwitsal haarlotion er 's morgens in kneden en naa het wassen evt kammen en dan met de handdoek het er in kneden
Effe off-topic: Wat een schattige krulletjes zeg! En wat een leuk gezin zeg, aan aandacht geen gebrek denk ik voor Jese.
Toevallig heb ik laatst dr haartjes n beetje nat gemaakt en n heel klein beetje gel erin gedaan. En t zit geweldig (Als ze zelf met haar jam handjes in dr haartjes zit blijven de krullen ook goed zitten beter als met gel trouwens )
Zo leuk om te zien, die grote broers met dat kleine knulletje. Hier zijn de grote broers ook helemaal wild van hun zusje
dochter van mijn vriendin heeft ook prachtige krullies!... zij was der haartjes met krullen shampoo en krullen creme doet ze er ook wel eens in... verder doet ze er gel in combi met water in
krul control creme van andrelon? Mijn beste vriendin gebruikt dat voor haar dochter en t werkt echt goed... Gewoon een heel klein beetje in zn haar kneden en voila...geen pluis...
Ah, dus er bestaat ook speciale krullenshampoo? Hahaha, daar had ik nog nooit van gehoord, hier wordt een mens echt wijzer zeg! Ik heb nu een paar dagen geprobeerd met gel en water, dat pluist inderdaad bijna niet meer. Komende week ook nog maar es even vragen bij de drogist voor die speciale shampoo. Zal daar ook wel vragen of het geschikt is voor kleintjes, omdat hij z'n ogen nog niet echt dichtdoet bij het wassen.
hier ook een krullenbol en wij hebben met name een probleem met kammen, zoveel klitten als er in zitten. het is wat droog en stug, terwijl we wel altijd haarlotion gebruiken. we gebruiken nu nog babyshampoo, maar wil eens gaan kijken of er een hele zachte cremespoeling voor kindertjes te krijgen is.
die jam kan nog wel als het dit weer is... maar hoogzomer is dat toch minder practisch... iets met insekten hier vooral achter op anne dr hoofd veel krullen en bovenop wat minder maar idd.. ze pluizen wel en bovenop is gewoon stijl.. dus dat zit altijd heel charmant... wij smeren er vaak gewoon een heel klein beetje gewone gel in. (bedroom ruffle van de hema zegmaar) blijven de krullen krullen.. en het langere stijlere haar zit tenminste niet continu in dr gezichtje
bij de etos heb je shampoo te koop voor kinderen met krullend/kroes haar het heet beautifull beginings dark and lovely kids. Je hebt een shampoo en een oil moisturizer. Als ze het niet bij de etos hebben kun je het altijd wel bij een afro kapper halen. Echt ideaal spul, de shampoo prikt niet in de ogen!