(...) vul zelf maar in! Het is dus niet de bedoeling om op anderen te reageren / quoten met: "De mijne deed dat al met .. maanden." maar het lijkt mij leuk om te zien en te ervaren wat je baby doet zodat jij trots kan zijn! Ik ben benieuwd! Edit: het hoeft niet persé te gaan om ontwikkelingen maar ook 'zomaar' of om een andere leuke reden.
Ik zal vast wat neerzetten Evelien probeert te tijgeren! Ze wipt haar kont omhoog en zet haar benen af, maar ja binnen enkele seconden is dat effect weer weg. Het begin is er. Wauw
Het mijn baby is. Ik zal altijd trots zijn op mijn kinderen, hoe goed of slecht ze ook gaan in de ontwikkeling..
Ze is officieel geen baby meer maar ik ben trots op mijn dochter omdat ze bijna altijd zooo vrolijk is en echt een boefje
Ik ben trots op mijn meiden omdat ze ondanks alle klachten en pijn steeds zo vrolijk zijn gebleven en echte vechtertjes zijn!
- dat hij een soort lach op mijn gezicht tovert wat niemand anders kan - dat hij het zo geweldig super goed doet ondanks zijn moeilijke start - dat hij zo lekker kan spelen in de box, grond, binnen, buiten - dat hij al een hele week heeft doorgelapen - omdat hij het lekkerste ventje van het multiversum is! elke moeder vind dat maar deze is echt het lekkerste ventje - dat hij zo serieus kan kijken - dat hij altijd 1 sok uitkrijgt - dat hij in de week zijn halve fles melk op opa zijn hoofd heeft gespuugd - dat hij zo lief lacht - ach wat,...ik ben trots op alles, zelfs op wat hij gefabriceerd heeft in zijne pamper
Ik ben trots op mijn meisje omdat ze ondanks de eerste pijnlijke maanden nu weer helemaal de oude is en zo doorgezet heeft. De fysio had gezegd dat ze qua ontwikkeling zou achter lopen , in tegendeel ze zit , rolt en kruipt met 6 maanden ! Ze heeft ze een poepie laten ruiken
Hij me kan laten huilen van geluk alleen door naar me te kijken. Verder heeft hij echt een flinke sprong gehad afgelopen weken waar hij niet heel vrolijk door was maar ineens kan hij kruipen als een speer, gaan zitten, optrekken tot de knietjes, stappen aan de hand. We zijn zo super trots hihi!
omdat hij mijn kanjer is! Hij doet mij elke keer weer verbazen.. hij wordt al zo snel groot en wijs. Gisteren gaf hij mij een kus toen ik t vroeg of hij deze wilde geven
Omdat hij me de meest gelukkige mama maakt van de hele wereld!! Als ik naar hem kijk dan smelt ik, mijn hart loopt over van liefde voor hem! Ik heb dan ook een verschrikkelijke lachebek, ons zonnestraaltje in huis!
Omdat hij een heerlijk lief,doorslapend 'type geen kind aan' is. Hij is zoooo makkelijk dat ik me weleens afvraag waar ik het aan verdien. Daarnaast eet hij de oren van mijn hoofd en vind hij badderen en erop uit gaan heerlijk. Buiten een beetje ongeduldig zijn echt een droom kind! (God weet wat hij gaat sjouwen als hij 15 is) maar voor nu ben ik knetter verliefd en trots op mijn lieve kleine mannetje!
Omdat hij zijn koppie zo ontzettend goed omhoog kan houden om doodserieus de wereld in te kijken en in een brede lach uit te breken als iemand dan naar hem lacht.
Ze een super vrolijk en lief meisje is wat bijna nooit huilt en onwijs tevreden is. En als ik haar uit bed haal de grootste lach tevoorschijn tovert die je maar kan bedenken.
Ik ben trots omdat we deze week bijna dagelijks worden getrakteerd op een heuse schaterlach! Genieten!
Omdat hij het van de week in het Sophia kinderziekenhuis perfect heeft gedaan toen hij 24 uur zonder eten moest doen om zijn darmpjes te moeten laxeren.
Ik ben trots omdat ze echt het makkelijkste kind ooit is! Ze huilt bijna nooit, slaapt al door vanaf 2 weken oud, eet en drinkt prima en qua ontwikkeling loopt ze zelfs voor op het schema! En ze lacht de hele dag door!
wow heftig!!! mag je inderdaad trots op zijn en ook op jullie als ouders want het lijkt me heel moeilijk om te zien als je mannetje honger heeft maar niks mag hebben qua voeding!