wanneer moet ik nou bellen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door rebbel, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hallo,

ik ben met 25 weken en 5 dagen opgenomen in het ziekenhuis met weeën. na 2 dagen ben ik overgeplaatst naar een ander ziekenhuis omdat ze bang waren dat ik ging bevallen en ze konden ons kindje niet opvangen in ons eigen ziekenhuis. ik heb weeën remmers gekregen en het is nog erg spannend geweest, maar gelukkig kregen ze het redelijk stabiel en mocht ik met 27 weken en 2 dagen naar huis, wel met absolute rust. ik zeg redelijk stabiel omdat ik toch bij het minste wat ik doe harde buiken heb, dit de hele dag door, ook als ik gewoon op bed lig en dus helemaal niks doe. ze hebben me wel gezegd dat ik moet bellen wanneer het weer toe gaat nemen, maar ik vind het zo moeilijk wanneer te bellen! ik begin namelijk een beetje te wennen aan de harde buiken... maar ik heb toch vaak 's avonds en 's ochtends als ik op bed lig veel harde buiken.
    vanmorgen best snel op elkaar, ik heb het ongeveer een half uur bij gehouden. dit is de tijd die er steeds tussen zat:

6 min
    3.30 min
    6 min
    6 min.
    4 min.
    2 min.
    2 min.
    3 min.

daarna zakte het langzaam weer af... kunnen jullie me vertellen wanneer ik echt moet bellen, ik vind het namelijk ook zo vervelend dat ik bel en het later dan weer af zakt.

alvast bedankt!

groetjes rebbel

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi rebbel,

ik zou jou adviseren om duidelijk afspraken te maken met het ziekenhuis over wanneer je nu echt moet bellen. Zij begeleiden jou en zij moeten nu beleid bepalen. Je hebt daar nu geen duidelijkheid over dus je moet ze echt om advies vragen zodat jij weet waar je aan toe bent en wanneer je moet bellen.
    In de praktijk komt het erop neer dat je waarschijnlijk wel eens te vaak belt, maar dat is nu eenmaal zo. Beter een keer te vaak dan te lang gewacht!

Mirjam

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oke dank je voor je antwoord!

groetjes rebbel

Deel Deze Pagina