onze arme meid zit onder de muggenbulten, we hebben overal horren, maar die rotbeesten komen nog binnen. een klamboe wordt niets, want daar gaat ze (hard) aan zitten trekken.. Wie heeft er tips om muggen van haar af te houden en om wat te doen aan die vieze bulten..
hoi, ik gebruik bye bites spray, dit spuit ik op het lakentje/hoeslakentje. Tot nu toe is hij niet gestoken. Misschien heb je er wat aan: ByeBites.nl
muggenlamp, insectenapparaatje voor in het stopcontact? Helaas hier ookn heel erg gestoken, tot op heden helpt niets
Hier ook een paar flinke muggenbulten. En toen kreeg ik van onze buurvrouw de tip om een paar bladeren van een notenboom om zijn bedje heen te leggen. Door de geur daarvan schijnen de muggen weg te blijven. Ik geloof normaal niet in dat soort trucjes, maargoed, toch maar geprobeerd en tot nu toe geen muggenbulten meer bijgekomen.
Ohw wat een goede tip!!! Ik heb dat spul namelijk vorige week gekocht maar toen ik thuis kwam vond ik het best sterk ruiken en wil daar liever mn dochtertje niet mee insprayen. maar dat kan natuurlijk ook op het lakentje Al heb ik het nu niet nodig, het lag er bij ons aan dat de deur van haar kamertje op een ruime kier open bleef nu gaat die toch maar dicht en geen last meer van muggen gelukkig
Er naast gaan liggen! Madame heeft nergens last van, papa is bulten vrij en ik lijk steeds meer op een kiezelstrand! haha Nuttige tip he
ik heb een muggennet dat je over het ledikant heen kan spannen en dat ze er dan niet van af kunnen trekken. Muskietennet ledikant / kinderbedje - www.schatteboutjes.nl Anders even googlen op muskietennet en ledikantje, krijg je zo een paar hits.
Ik had een potje 'picksan' naast haar bed staan op vakantie. Ik heb geen mug gezien! O ja, ik heb het gewoon gekocht bij de DA!
dat muskietennet wordt lastig omdat ze staat.. ga morgen wel op zoek naar die andere middelen! alvast bedankt!
Kan alleen maar tot een bepaalde leeftijd lijkt me Zal namelijk niet makkelijk zijn als ze staan in bed