Hoofdkussen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Meliske, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Vanaf wanneer "mogen" kinderen slapen op een kussen?
    Heb het idee dat mijn dochtertje daar echt aan toe is.

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Geen idee vanaf wanneer het mag eigenlijk maar toen Amy een peuterbedje kreeg heb ik er ook een kussen in gelegd.
    Dat was een week of 2 voor haar 2de verjaardag.

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    mij is geadviseerd het past te doen als je merkt dat je kind er aan toe is.. gaat hij/zij steeds met zijn hoofd ergens op liggen dan zou je een kussen neer kunnen leggen.. anders is altijd nog beter van niet..

die van mij kreeg tijdje terug een dora kussen maar ligt er voor de sier en vaak gooit ze hem ook nog uit bed.. ook als ze bij ons in bed ligt gaat ze vaak tussen onze kussen liggen

4. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Toen onze dochter overging naar het grote bed heb ik er ook een kussentje ingelegd. Ze was toen 2.5. Ik heb een kussentje van de Ikea, een klein kussentje, speciaal voor kleintjes. Een normaal kussen vind ik nog wat te groot voor haar.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Bedankt voor jullie reacties.
    Mijn dochtertje, gaat bij ons in bed, sindskort altijd op het kussen liggen en dan zegt ze ook... "fijn".
    Dus heb echt het idee dat ze het prettig vind. Ga van de week maar is een kussentje halen.
    Over 2 weken word ze 2, dus het moet kunnen denk ik.
    Bedankt!

6. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Hier even na de komst van het peuterbed, bij 22 maanden. Wel zo'n kinderkussen, dus niet te dik/groot.
    Iza vindt het echt heel fijn op zo'n kussen en wil bij mijn (schoon)ouders ook niet meer slapen zonder kussen!

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik heb sinds 3 nachten ook een kinderkussen in zijn bedje gelegd. Het is een buikslaper, maar hij vind het wel fijn geloof ik.

8. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Het wordt niet aangeraden onder de 2 jaar net als een dekbedje.
    Mijn zoon krijgt volgende week of de week erna zijn nieuwe kamertje, dus een groot bed met dekbed en juniorkussen, die is nog een stuk platter dan een "gewoon" kussen.

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    na 2 jaar mogen ze een kussen hebben. Maar je kunt dan het beste een peuterkussen kopen...die zijn veel dunner dan een gewoon kussen. Ik geef ze pas een kussen als ze erom vragen..is beter voor hun nekje

Deel Deze Pagina