basisschool

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by julia6, Nov 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Hoi,

Mijn mannetje is net 3 en ik ga hem snel opgeven voor de basisschool. Nu zit ik te twijfelen tussen een paar scholen. Ik wil (via ministerie van onderwijs???) online wat stukken lezen over de verschillende scholen waar ik tussen twijfel maar weet niet meer hoe ze die noemen, mijn hoofd is echt leeg, kan er gewoon niet opkomen. Wie helpt mij verder?

2. manytroubles

manytroubles Actief lid

Dec 9, 2006
    357
    0
    0
  3. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Ohh, ideaal! Dat was precies waar ik naar op zoek was! Dank je wel! :)

4. NB1980

NB1980 Actief lid

Jun 24, 2008
    247
    0
    0
    Wij hebben ons dochtertje vorige maand ingeschreven op de basisschool. We hadden een school in gedachte en zijn daar ook gaan kijken. Was prima, maar we zijn voor de zekerheid ook bij een andere school gaan kijken. Ben zo blij dat we dat gedaan hebben, want bij de tweede school (wat dus niet onze eerse keus was) was mijn meisje zo op haar plaats! Ze ging meteen naar de andere kindjes toe en keek vol verbazing rond. Terwijl ze bij de eerste school als een bang haasje achter ons bleef staan.

Ik zou zeggen: bekijk de site van de inspectie, maar ga ook zeker meerder scholen bezoeken en kijk goed hoe je kind reageert. Kinderen voelen heel veel aan.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Idd, gewoon afspraken maken met de scholen om even te komen kijken, voor informatie te krijgen hoe het eraan toe gaat op de verschillende scholen.

Share This Page