mijn dochter word binnenkort 1 en een tijdje geleden had ik bij de intertoys een houten activiteiten iets gezien, maar nu is het er niet meer weet iemand waar ik het nog kan krijgen hieronder een plaatje en ik bedoel,
Vraag is bij de winkel waar je hem gezien hebt, (intertoys) of ze hem nog kunnne bestellen. Doen ze hier bij de intertoys wel
die vrouw wist niet eens waar ik het over had. ik kan ze verder wel op internet vinden maar daar zijn ze een heel stuk duurder en in het buitenland
Iets wat er heel veel op lijkt is deze week of komende week te koop bij Aldi! Een kubus met een spiraal er op en allemaal activiteiten. Erg leuk.
Misschien staat er hier wat tussen: DoeppieDee - Het leukste en mooiste kwaliteits houten speelgoed tegen lage prijzen. Online bestellen van houten speelgoed en snelle levering. 13-07-2010 :: De houtwagen, houten speelgoed voor elk kind, voor elke leeftijd De Vliegenzwam houten speelgoed - ACTIVITYSPEELGOED-1 rubriek - activityspeelgoed
ik weet niet waar je in de buurt woont, maar in Katwijk is t/m de maand augustus elke dinsdag toeristenmarkt. Hier staat ook een kraampje met allemaal houten speelgoed en is niet zo duur!
Ik heb hem afgelopen zaterdag bij de intertoys gezien (was in Uden). Neem aan dat als je aangeeft dat het van EverEarth is dat ze het wel kunnen bestellen/onderling laten verzenden. Heb hem zelf ook voor mijn dochtertje en ze vindt hem geweldig! Hoop dat je hem nog kunt vinden/laten bestellen.
hoi hoi, Wij hebben hem en hij is echt super! ons meisje vind hem geweldig!!! bij intertoys moeten ze hem gewoon kunnen bestellen hoor. Personeel daar is niet zo handig want ik vroeg ernaar en toen kenden ze het ook niet en toen ik verder in de winkel zocht stond hij er gewoon. Let wel op!!!!!!! Maak hem in de winkel open! het is namelijk natuurvriendelijk hout en als het dan vochtig heeft gestaan schimmelt het. Toen wij het uitpakte zat het onder de schimmel. ben toen terug gegaan en de andere die er stond had het ook (dezelfde partij) toen hebben ze een andere besteld voor ons en die was helemaal schoon! Dus zou gewoon nog even terug gaan naar de winkel en kijken of ze niet een kundige verkoper hebben haahh
het is van EverEarth en die komen elke keer met een nieuwe collectie houten speelgoed. heb zelf een erg leuke kubus met verschillende activiteiten . je kunt kijken of intertoys ze heeft liggen. meen dat ze niet na te bestellen zijn omdat ze dus elke keer een compleet nieuwe collectie maken. misschien dat als je een paar intertoys winkels afbelt dat ze er ergens nog een hebben staan