Hallo, Even een vraagje, lijkt me leuk om mijn haar goed te laten knippen en op te laten steken bij de kapper. Ik heb al gevraagd of ze plek hebben, ik moest rekenen op 2uur!!! Maar dat was omdat ze een carmenset erin zetten?! Nou prima, maar nu denk ik, hoe duur zal het dan wel niet zijn?! Zal morgen ook eens bellen, maar dacht misschien weet iemand het hier wel?!
Hier is knippen en opsteken 35 euro, ze waren er anderhalf uur mee bezig. Maar goed, dit is in Zeeland, daar is de kapper echt vele malen goedkoper dan bijv in de randstad. Morgen weer knippen en blonde plukken door mn hele haar, kost ook 35 euro
Knippen is zoiezo al 29,95 hier dat weet ik wel. En als ik kleur ben ik vaak al 70 euro kwijt, dus dat doe ik tegenwoordig zelf.. Brabant trouwens, mocht het iets uitmaken...
Zo kan ik beter even naar zeeland rijden, ben ik nog goedkoper uit incl bezine, haha... Ja ben bang ook wel 70/80 euro ofzo.. Leuk zo'n bruiloft, kleding, haren, 2xvrijgezellefeest, cadeau.. We zijn een paar honderd euro lichter nu!!!
Knippen is hier rond de 18,00 Ik heb het ook eens op laten steken maar dat was hier op het dorp (stuk goedkoper). Geen idee meer wat het toen gekost heeft..
Wauw wat een verschillen he? Ik ken geen thuiskapper, al op internet gezocht. Maar 1 in de buurt en die kon niet...