Ik vind altijd dat mijn zoontje zo'n klein hoofdje heeft..hij heeft nu een hoofdomtrek van bijna 46 cm Hoe groot zijn die van jullie baby's??
Hier met 11 maanden en 1 week 49 cm, bij ons zeuren ze al vanaf de geboorte al dat hij een groot hoofdje heeft!
mijn dochter had bij ruim 12 maanden een hoofdomtrek van 43 cm. maar haar hoofd groeide in dr eigen lijn wel goed. Ze is ook klein begonnen
Onze oudste zoon weet ik niet meer, maar die had in ieder geval ook geen groot hoofd. Onze tweede een meisje: 45,3 cm Onze derde een jongen: 43,8 cm, Onze vierde een meisje: 44 cm, maar die is geboren met een schedelafwijking en was 2 maanden daarvoor geopereerd, dus niet helemaal betrouwbaar. Hier dus zo en zo allemaal kleine hoofdjes en buiten onze vierde om, eigenlijk niets aan de hand.
Mijn dochter had ook een klein hoofdje 44 cm bij 10 maanden..maar zij is van een andere vader..mijn huudige vriend heeft een groot hoofd..ik ging er daarom ook vanuit dat mijn zoontje ook een groot hoofd zou krijgen..maar integendeel..hij is heel fijntjes..