Ja, inderdaad, en als je die gratis beebiesite hebt, krijg je ook van die reclame en daar kun je weer weinig foto's op kwijt, op toddler meer. Maar net wat je wilt. Je hebt ook nog Knuffelbaby, maar daar heb ik geen ervaring mee.
wij hebben een beebiesite... ben er erg blij mee.. en aggh dat beetje geld wat we eraan betalen vind ik niet erg wil hem namelijk later als ik er mee stop ook op cd laten zeggen.. en vind het super kan er een hoop mee
Hier ook beebiesite! Echt heel gemakkelijk om het bij te houden... Verder geen ervaring met andere sites!
Ik heb een site bij toddler aangemaakt. En iemand heeft het over reclames die zo storen, ging dat over toddler? Is me namelijk nooit opgevallen . Mij bevalt de site wel, je kunt er veel foto's op kwijt, de site later op cd zetten. Het enige nadeel vind ik dat je er geen filmpjes van Quickview op kunt zetten, maar met een computerprogramma heb ik mijn filmpjes kunnen omzetten naar jpeg-bestand en dan kan het wel.
kijkonzebaby.nl kost een tientje voor een jaar, onbeperkt fotos en 10 mb filmpjes erg leuk en heel makkelijk
Onze site: www.emieldebruijn.toddler.nl Kan er veel foto's op kwijt. Het gaat er bij ons om dat familie en vrienden die Emiel niet zo vaak zien en ver weg wonen toch op de hoogte blijven.
ik heb er een bij beebiesite en het bevalt me prima. het is erg makkelijk en zelfs voor mijn die geen verstand heeft van computers is het een eitje om foto's en verhalen er op kwijt te kunnen. toddler daar heb ik ook eeen site maar kom er geen wijs.