Zoals het onderwerp al aangeeft ik heb hoofdpijn in de 1e week na mijn cryo teruplaatsing. Ik heb al een aantal teruplaatsingen gehad maar dit nog niet mee gemaakt. Had steeds al wat lichte hoofdpijn maar vandaag best hevig. Zal dit nu al met een komende menstruatie te maken hebben? Oja ook al een aantal dagen last van mijn onderrug en vandaag ook erger. Mijn vraag herkent iemand dit? Zou het raak zijn of zijn dit alweer symptomen voor een komende menstruatie
Nee ik gebruik niks. Heb een terugplaatsing in mijn eigen cyclus gekregen. Dit keer ook geen pregnyl hoeven prikken....
Kan heel goed hoor. Wil je geen hoop geven maar aan de andere kant, hoop doet leven is mij geleerd. Kan zijn dat je lichaam eerder reageert op hcg en vandaar de hoofdpijn. Kunnen beginnende symptomen zijn. Bij iedere vrouw is het anders en ik denk dat geen enkele vrouw te vergelijken is. Het beste wat e kan doen is wachten.. Zit morgen op wachtweek 2 en volgende week testen maar ik heb ook veel last van hoofdpijn en sinds gister heel de dag door misselijk. Of het medicatie is, of tussen mijn oren zit of zwanger.. ik weet het niet, maar weet wel dat iets is en negeren maakt het vaak erger. En belangrijkste, luister naar je zelf, je eigen gevoel! Succes met wachten lieverd! Dikke knuff
Dankjewel voor je lieve berichtje! Jij dus ook op de wachtbank. Ik lees dat jij ook al een heel traject erop hebt zitten. Ben soms wel verbaasd dat we nog zo positief kunnen zijn en altijd weer ergens wat hoop kunnen vandaan halen na zoveel teleurstellingen. Wij moeten wel hele sterke vrouwen zijn Vandaag wakker geworden met een verkouden gevoel dus misschien komt daar die hoofdpijn ook wel vandaan. Ik vind het lastig om naar mijn eigen gevoel te luisteren omdat ik het idee heb dat deze de laatste tijd in de war is. Mijn overheersende gevoel is dat het niet gelukt is maar dat kan natuurlijk ook weer zelfbescherming zijn... Nou meid sterkte met je laatste wachtweek! Wanneer mag je testen? Als ik nog niet ongesteld ben ga ik 9 maart testen.