onze dochter wordt twee en ik heb echt geen idee wat we moeten kopen. met alles speelt ze een paar dagen en ze kijkt er niet meer naar om. hele collectie little people hier in huis en helaas. waar speelt jullie twee jarige graag mee?
puzzels zijn op dit moment helemaal hot en barbies Nu mag ze die eigenlijk niet want die zijn van haar zus maar ik heb er voor haar verjaardag voor haar ook gekocht
Hier is ze helemaal weg van kleuren, blaadje potlood, uuuuuuuuuuren zoet mee. En ja soms puzzels, boekjes, torens bouwen van blokjes.. maar vooral kleuren.. *verslaafde* Van welke datum is jou kindje eigenlijk, volgens mij ligt het neit zo ver uit elkaar namelijk,..
dat ze maar een paar dagen speelt kan dat komen doordat er teveel is? Ik leg wel eens wat weg en zorg dat er niet te veel ligt. Onze dochter is net jarig geweest en heeft een ikea keukentje gekregen, ze is er helemaal fan van. Ook voorleesboekjes en knutselspullen (stickers, papier etc...)
oja, en onze meid heeft een pop gekregen in december, die is ook favoriet! Op haar verjaardag een babyflesje gekregen en nu krijgt haar 'baby' zowat de hele dag door de fles. misschien kun je ook denken aan speelgoed voor buiten?
echt moeilijk zeg. mijn dochter is van 19 maart trouwens. het Ikea keukentje vind ik ook super leuk maar ben bang dat ze het niet heel laat. ze krijgt het poppenbed van Ikea.
onze dochter van 21 maand speelt momenteel met haar houten keukentje en groot plastic speelvoedsel. en wij zijn nu met knutselen begonnen. Stickertjes plakken, kleuren, verven. Little people spelen we samen mee. Dan bouw ik iets op en blijft ze er vervolgens mee spelen terwijl ik eten maak. Ook begint ze nu interesse te krijgen in haar pop. Die moet nu vaak naast haar zitten, krijgt drinken van haar. Die wordt over de hele dag in haar spel betrokken. ik vind het ook lastig trouwens en had er laatst al een topic over geopend. zal ff kijken of ik het terug kan vinden
mijn broer heeft trouwens bij de albert heijn een magnetronnetje en mixer gekocht van de mini actie. Die krijgt ze voor haar verjaardag. Is ook een succes hier, want ze speelt er bij haar neefje altijd mee.
Soms helpt het om even mee te spelen en met het bestaande speelgoed weer wat nieuwe speelideeen in te brengen. Maar goed dat terzijde, succesnummers hier zijn: - knikkerbaan - knutselspullen - keuken - fiets - schoolbord/verfbord van ikea - skippiekoe - dokterskoffer - kralen rijgen
Mijn oudste speelde toen hij twee was vooral met zijn treinbaan en zijn winkeltje. Ook de Little People vond hij erg leuk. Mijn jongste (net twee) is helemaal gek op Duplo en op zijn keukentje. Hij heeft ook een babypop, die hij overal mee naartoe neemt. Oh ja, en voor allebei: boeken, boeken en nog meer boeken!