Hoofdpijn aanvallen kind 6 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door marlidd, 8 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Pfeiffer kunnen voelen in de hals is absolute onzin.

Je kunt in de hals vielen of er lymfeklieren opgezet zijn.
    Maar die zetten bij een verkoudheid al op, dat zegt helemaal niks.

2. marlidd

marlidd Niet meer actief

Bij mij en mijn man heeft de huisarts het zo gevoeld en bloeduitslag bevestigde toen pheifer.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.320
    10.284
    113
    Beterschap! succes morgen, hopelijk krijgen jullie wat meer duidelijkheid en gooien ze het nu niet alleen op griep

4. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Goh oke.
    Ik ga het morgen op mijn werk nog eens aan de arts vragen. Ben benieuwd.

Nooit te oud om te leren :)

5. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ja idd zal je altijd zien. dit x was het wel combi met griep maar de hoofdpijnen die hij regelmatig heeft daar heeft hij geen griep bij. zal dat met nadruk even vermelden .Komt goed:) hij heeft inmiddels geen koorts meer gelukkig.hij zit nu op 37.7 dus gaat goede kant op.ik laat jullie morgen weten hoe het bij de dokter was

6. marlidd

marlidd Niet meer actief

Het is bij mij al denk ik 12 jaar terug maar het enige wat ik onthouden heb is dat mijn nek erg opgezet was en dat de aanleiding was om de testen op pheifer. Toen nog een huisarts van de oude generatie. Inmiddels overleden maar dat was echt een fijne dokter .

7. marlidd

marlidd Niet meer actief

Update. Net terug bij huisarts. Ze heeft hem goed onderzocht. Zijn mild en lever waren iets vergroot. Komt vaker voor bij kinderen hoeft niet altijd wat te betekenen. Zijn hals klieren waren ook iets verdikt. Zijn Lymfen voelde goed. Wel had hij een oorontsteking. Gek want zijn oor doet totaal niet zeer. Ze heeft een "oogtest" afgenomen en ze wil graag nog evenwicht oefeningen met hem doen. Ook heb ik een bloedprik formulier meegekregen. Voor glucose. Tsh . En anemie protocol ? Vreemd dat ze de lever overslaat of zit dat in anemie?

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.320
    10.284
    113
    Fijn dat ze hem goed hebben onderzorgt! Maar goed dat je bent gegaan, het lijkt me vreselijk om anders een oorontsteking te verwaarlozen. Apart dat hij daar geen last van had.misschien ook teveel hoofdpijn om pijn te hebben aan het oor.

Anemie protocol heb ik nrt opgezocht dat is de medische benaming voor bloedarmoede.

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoe is het inmiddels met je zoontje?

10. marlidd

marlidd Niet meer actief

Heel moe maar speelt wel wat. Volgende week nog een xtje terug naar huisarts

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Is je zoontje alweer opgeknapt en naar school?

12. marlidd

marlidd Niet meer actief

Hij is deze maandag weer naar school maar fit is hij echt niet. Morgen vervolgafspraak huisarts.

Daarbij ook grote zorgen om mijn man. Hij heeft al een half jaar iets in zijn keel.meerdere keren naar huisarts geweest die dacht aan globusgevoel. (Krop in keel )Maar mijn man kreeg steeds meer last .eenmaal bij de kno zagen ze dat zijn keel niet symetrisch was en CT scan laten maken. Vrijdag uitslag. Mijn man is ook 8 kilo afgevallen in 2 maanden tijd... Ik heb er een naar gevoel bij. We zitten wel in een verbouwing van ons gekochte huis maar 8 kilo ...

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Dat klinkt niet goed. Hopelijk valt het mee. Sterkte.

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wat een narigheid allemaal.
    Alles tegelijk ook.

Hoe gaat het met jou?

15. marlidd

marlidd Niet meer actief

pff moe. We zitten ook nog eens midden in verbouwing .wonen tijdelijk bij mijn ouders maar dat is heel eerlijk ook soms alsof ik geen lucht krijg. De CT was goed van mijn man zijn keel maar ze twijfelen aan zijn gezondheid. Hij heeft gele handen en vreemde kleur en weer een kilo lichter. . En het waren er al 8. Hij heeft nu moeten bloedprikken op een enorme waslijst. Donderdag weer terug naar arts. Maar goed ik probeer positief te blijven. Met mijn zoontje volgende week terug. Huisarts was ziek van de week.we gaan morgen weer een poging zwemles doen.

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou sterkte meid. Heel stressvol allemaal!

17. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Heb je z'n oogjes eens laten testen? Hoofdpijn kan ook van slechte ogen zonder bril komen namelijk..

18. marlidd

marlidd Niet meer actief

Gaan we volgende week doen. Huisarts denkt echt kindermigraine maar vond het wel wijs de ogen ook te checken:)

Vero0504 en Jess93 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina