Hoofdpijn als teken van innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kitty, 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hallo,

We zitten in de eerste ronde en vandaag stond ik op met vreselijke hoofdpijn die uitstraalt naar mijn nek toe. Meestal heb ik dit de laatste dag van mijn ongesteldheid. Ik heb er dan even de calculator van de site bijgehaald en die zegt dat vandaag mijn mogelijke innestelingsdag zou kunnen zijn.

Kan de hoofdpijn een teken van innesteling zijn? Bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik de eerste keer niets (werd miskraam) en de tweede keer een beetje bruinverlies rond de innestelingsdag !

Iemand ervaring?

Liefs Kitty

2. Niet meer actief

Hoeveelste maand is dit zonder je pil?

3. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik heb op 2 november mijn spiraaltje laten verwijderen en werd ongeveer 2 weken later ongesteld. Het spiraaltje heb ik 9 maanden gehad. Tijdens mijn spiraaltje had ik om de 28 dagen 1 dagje wat bruinverlies, maar niet echt ongesteld. Ik heb altijd al een regelmatige cyclus gehad.

4. Niet meer actief

Hoe kan je 2 weken later ongesteld zijn geworden? er zijn net 5 dagen voorbij:S?

5. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Oei, 2 "oktober" werd hett verwijderd en 19 oktober was ik ongesteld

6. Niet meer actief

Oké, ik weet zelf ook niet of dat er bij hoort bij een innesteling..
    En ik weet al helemaal niets van spiraaltjes of je daar mee ook moet "ontpillen", dus het is gewoon ff wachten.

7. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Niemand die raad weet of dit een gevolg kan zijn? Ben namelijk enorm mijn kas aan het opvreten...

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Voor zover ik weet is hoofdpijn geen teken van de innesteling, ik heb het ook nog nooit gehoord, eigenlijk... Ik heb zelf de innesteling heel duidelijk gevoeld, maar dat waren meer steekjes en krampjes aan de voorkant van mijn buik, die uitstraalden naar de liezen.

9. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik had veel hoofdpijn na mijn mk, kan me dus iets bij voorstellen dat het te maken heeft met bepaalde hormonen ofzo, maar ik weet 't ook niet.

Hmm, hier heb je ook niet veel aan. Innesteling wordt vaak gevoeld als steekjes in de buik oid en gaat soms gepaard met een druppel bloed.

Je moet gewoon afwachten. Meer kan je niet doen.

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb wel veel hoofdpijn gehad in het begin van de zwangerschap, en dat komt ook zeker door de hormonen. Alleen begint het zwangerschapshormoon pas heel langzaam te stijgen als een vruchtje goed ingenesteld is en dit is pas te meten rond/na je NOD. Tijdens de innesteling kun je daar qua hoofdpijn eigenlijk niet op reageren, omdat de HCG-waarde dan eigenlijk nog 0 is.

11. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik ken het ook niet, misschien teveel spanning? het is natuurlijk een spannende periode...
    Miek

12. Madeliefje22

13 apr 2007
    50
    0
    0
    Toen ik net zwanger was, heb ik 3 dagen hele aparte hoofdpijn gehad. Maar hoofdpijn kan door veel dingen komen, ik wil je geen valse hoop geven. Succes!

13. Beata

Beata Actief lid

11 sep 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    hoi,

IK had erg hoofd pijn net na mij ei tot de posi zwangerschapstetst.Maar toe is het helaas mis gegaan.

Ik hoop dat het voor jou een happy end wordt:)

Beata

14. hallo.

ik ben nu 2 dagen overtijd.
    al 3 dagen last van vreemde buikpijn die ik nog nooit heb gehad. en 6 dagen na eisprong ook apart gevoel gehad wat ik niet uit kan leggen.
    nou heb ik sinds vanmorgen ook last van hoofdpijn

wat kan dit zijn?

ik ben nu 4 maand gestopt met de pil en dit is toch echt andere pijn dan normaal.

succes allemaal

Deel Deze Pagina