Nou krijg hem niet gedeeld omdat ik het via de app van amazon heb besteld. Maar als je die app van amazon dus hebt kan je gewoon 4head intikken bij de zoekbalk
Ik heb zo'n idee dat jullie mij verkeerd begrijpen en dat voelt niet fijn. Ik heb een kind met ass waar we en voornamelijk ik, erg druk mee zijn Door deze stress krijg ik ontzettende hoofdpijn waardoor ik niks meer kan. Ik probeer er zoveel mogelijk medicatie te vermijden. Maar als ik echt scheel ga kijken van de hoofdpijn neem ik wel PCM in en als savonds voor het slapen nog zo erg is dat ik niet functioneren kan dan neem ik een 5 nr oxicodon en ga dan naar bed. In de hoop dat ik dan snel slaap en de volg3nde dag alles voor bij is. Het doosje van de oxicodon ligt al een jaar of 2 in mijn kast en bevatten maar 15 tabletten. Dus veel is het niet wat ik hier heb. Ik weet dat dit verre van wenselijk is en daarom ben ik op zoek naar iets wat me op een gezonde manier van de hoofdpijn af kan helpen. Mij veroordelen op medicatie gebruik helpt daar niet echt bij. Ik ben een volwassen vrouw en weet heel goed wat ik doe.
Kun je niet nog eens naar je dagindeling kijken? Mogelijk is daar nog iets aan te sleutelen zodat je meer rustmomenten inlast? Wat hier goed werkt is een vast dagschema. Bijv zoals hier van 10-12u schoolwerk. 12-13u pauze. Hier mogen ze dan naast eten schermtijd. Daarna weer van 13-15u schoolwerk. Ik merkte veel onrust bij mij en de kids toen we dat tijdens de vakantie loslieten. Weg schema en duidelijkheid. Dus stress bij iedereen. Als je kids in bed liggen lekker even doen wat jij wilt. Lekker in bad of een boek lezen. Hier merk ik dat als ik gespannen ben dat de kinderen dat ook worden. Ik adviseerde excedrin, maar dat mag jij helaas niet omdat daar idd. ook een nsaid in zit. Mogelijk kun je eens pcm met coffeine proberen, maar eigenlijk moet je naar een situatie waarin je minder stress ervaart. Het wordt anders zo een cirkel waar je niet goed uitkomt. Kun je niet eens met je poli arts overleggen wat je wel mag innemen als de hoofdpijn te erg is? Telefonisch zijn de ziekenhuizen i.p. goed bereikbaar.
No disrespect maar er zijn toch op dit moment ontzettend veel mensen die gestresst zijn. Als je daar zulke hoofdpijn van krijgt dan moet je misschien proberen dingen los te laten/andere planning etc. Met zware middelen demp je alleen het probleem en pak je niet de oorzaak aan.
Met alle respect, maar als je op eigen houtje oxy gaat slikken, dan vraag ik me echt of je wel zo goed weet wat je doet.
Je kunt het ook omdraaien; het voelt voor ons niet fijn dat jij voor deze klachten oxycodon gebruikt. En waarom? Omdat bewezen is dat deze drugs (en dat zijn het echt!) zeer verslavend zijn en je na een pilletje of 10 al verslaafd kunt raken eraan. Het lijkt er namelijk op, en nu moet ik toch echt op jouw verhaal afgaan, dat de oxy niet voor de pijn is, maar dat de pijn veroorzaakt wordt door stress. Dus daar ligt de sleutel denk ik; iets aan die stress doen. En ik bedoel het niet belerend of zo, maar weet je hoeveel gezond denkende volwassen vrouwen (en mannen) denken; ‘ach een paar keer een oxy, maakt niet uit. Ik weet wat ik doe. Ik heb ze al een poos in huis en eentje maakt niet uit’? Juist, echt heel heel veel. Je hoeft niet alleen maar een verslaafde te zijn als je er niet hygiënisch uitziet, of brabbelt of kapotte kleren aan hebt, of niet goed voor jezelf zorgt. Een verslaafde kan een goede moeder of vader zijn, een goede baan hebben en hoog op de sociale ladder staan. Jij kunt zeggen dat je weet wat je doet. Dat dacht de verslaafde ook in het begin. Zie het niet als aanval wat wij hier zeggen. Zie het meer als bezorgdheid. Je bent, als ik dit zo lees, verre van een verslaafde maar met oxy ligt het wel op de loer. Van mijn kant is het alleen een waarschuwing.
Dankjewel voor je reactie. En dankjewel voor je bezorgdheid. Ik denk dat ik dan inderdaad de reacties ook verkeerd heb gelezen. Ik vond ze inderdaad belerend overkomen. Maar ze schudden me ook wakker. De resterende oxicodon gaat de deur uit. Dit wil ik niet meer. Het is leuk geweest zo
Ik heb jaren last gehad van migraine. Paracetamol werkt dan gewoon niet. Enige wat hielp was iboprofen en neurofen. Totdat ik cupping/Hijama heb laten doen en in 1x af van de hoofdpijn. Je dient dit wel 1tot 2 keer per jaar laten doen want anders komt het terug. Tijdens de zwangerschap mag je geen cupping laten verrichten.