Hi meiden, Ik ben nu inmiddels drie dagen overtijd, maar heb helemaal nergens last van. Alleen had ik afgelopen woensdag op mijn werk ineens ontzettende buikpijn, net of mijn buik van binnen uit elkaar getrokken werd. Ik had bijna naar huis gegaan. Gelukkig zakte het weer naar een uurtje weg. Herkent iemand dit? Ik heb wel een onregelmatig cyclus. Maar de laatste keer was het 24 dagen, dus dat heb ik nu ook aangehouden. Maand daarvoor primoluut geslikt dus... en inmiddels al ruim 2 jaar geen spiraaltje meer. Zal ik nu gaan testen of niet? Is het niet nog te vroeg? Ik heb er hier wel één liggen, maar het kost altijd toch wel weer wat. Aan de ander kant heb ik zoiets van ik wacht gewoon nog een week. Wie heeft er advies?
Ja meid als je kunt w8 en het niet helemaal vertrouwd , omdat je zelf denk dat er niets aan de hand is zou ik ff w8 met testen. En als je denkt het zal wel eens kunnen, da testen meid Ik vind dat die testen je altijd zo teleurstellen, ik ben zelf nu ook al 10 dagen overtijd en heb nog niet getest Ik hoop dat het raak mag zijn Liefs winnie
Ja ik vind het ook altijd zo'n teleurstelling. Ik heb vroeger wel eens vaker gedacht zwanger te zijn, maar toen was het idd ook niet zo, was altijd aan de ene kant erg balen, maar aan de andere kant was het maar beter dat het niet zo was. (zat namelijk nog op school, en wilde dat graag eerst goed afronden) Maar wat goed van jou dat je nog niet getest hebt, na 10 dagen! Ik weet niet of ik dat volhou. Ik ga denk ik uiterlijk woe testen, want ik ga don voor vier dagen naar Düsseldorf en heb geen zin om daar te testen
Ik zou ook nog wachten met testen. Zelf heb ik getest toen ik 11 dagen overtijd was en zie mijn banner! De test veranderd er toch niks aan, of je bent zwanger of je bent het niet, een test geeft alleen die bevestiging. Als je wacht totdat je meer dan een week over tijd bent is de kans groter dat de test betrouwbaar af te lezen is. Als je nog maar net over tijd bent kan de test aangeven dat je niet zwanger bent terwijl je dat misschien wel bent. Dus nog ff geduld zou ik zeggen!
Das waar! het geeft idd alleen maar bevestiging, dat maakt het ook zo spannend he die onzekerheid. Ach ik moet het nog mar even zien vol te houden denk ik. Hopen dat die weg blijven Hartelijk Gefeliciteerd! Wat leuk zeg voor jullie! Heel veel geluk toegewenst en geniet van je Zwangerschap Ja ik ga het proberen. Ik heb nu wel erg gevoelige borsten, maar ja dat heb ik als ik eerlijk ben iedere mnd wel rond het einde van mijn cyclus Wat verwarrend allemaal zeg! Alleen die enorme buikpijn van van de week kan ik niet plaatsen, maar ja dat kan natuurlijk ook van alles zijn! we wachten en wachten en wachten maar...
ik vindt het zo knap dat jullie zo lang kunnen wachten met testen. als ik ook maar een vermoeden heb dat ik zwanger ben ga ik testen,ik heb het geduld niet, jammer genoeg
Ik had allang getest als ik jou was. Wachten met testen helpt toch niets. Succes en ik hoop natuurlijk dat ie vet positief is!
Nou ik kon het vanmorgen inderdaad niet meer houden en was wel erg nieuwsgierig. Dus ik heb getest sensitest nou zag ik tot mijn verbazing een lichte positieve streep Ik meteen een CB test er achter aan gedaan. Nou deze was weer zwaar negatief Ik weet het nu niet meer. Hier ben ik ook niets mee opgeschoten Wie heeft dit ook wel eens vaker gehad en weet wat ik nu het beste kan doen?
hoi hoi wat ze meestal zeggen is dat je met clear bleu een hogere hcg moet hebben voor dat die posi test. heb je geen foto van die andere test met das vage lijntje. ben benieuwd hoor xxx
Goedemorgen, Nee ik heb er geen foto van, het was vanmorgen 5.30 uur dus daar had ik niet echt zin in en moest gewoon naar mijn werk. kijk het denk ik nog maar een paar dagen aan. wat zouden jullie doen? :
Ik zou over twee dagen met en kruidvattest nog eens testen. Heb gehoord dat deze heel gevoelig zijn. Succes!
Jammer voor je dat je ongi bent geworden, volgende maand weer een kans. Zie je wel dat ik zei dat je beter nog even kon wachten met testen.... Je bent nu 2 testen verder, hebt toch even in onzekerheid gezeten omdat 1 test een licht positief streepje aangaf. Maar toch ben je niet zwanger en had je dus niet in die onzekerheid hoeven zitten.... Daarom heb ik dus pas later getest, ALS ik test wil ik er ook van op aan kunnen gaan wat die test uitwijst: Zwanger of Niet zwanger en niks er tussen in. Succes verder! Groetjes Miep