Hoofdpijn de ultieme tip?

Discussie in 'De lounge' gestart door Baileyy, 11 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Heb ik laten doen? Bloeddruk was prima. Eerder laag dan hoog.

2. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Oke misschien dan toch maar eens terug naar de huisarts dan en doorvragen. Die manueel therapeut en fysio helpen echt niks. Straks mag ik weerbaar de manueel therapeut, ik ga het nog maar eens aangeven dat ik geen verschil merk.

esklessebes vindt dit leuk.
  3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Niet recent? Wel 10 jaar terug, ik vond het toen niks helpen. Na mijn zwangerschap voor mijn bekken ook geweest, ik vond dat toen ook niet zoveel baat hebben helaas.

4. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Goede tips! Ik moet straks weer naar de therapeut. Ik ga dit even bespreken.
    Mijn nek heeft iets een knik zei hij al wel. En ik heb chronisch bekkenpijn, dus dat dit doorwerkt in mijn nek vind ik niet gek. Alleen ok vind zelf 1 chronische klacht wel voldoende om mee om te gaan in dagelijkse leven. Daar hoeft die stomme hoofdpijn niet bij.
    Ik ga straks ook even bij Kruidvat langs! Bedankt!

Vero0504 vindt dit leuk.
  5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Dry needle therapie. Niet fijn maar zo effectief. Binnen no time ervan af!

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Oei, uit ervaring met een knie en een voet, als t vanaf LAAG niet goed zit kan je inderdaad tot aan je nek en hoofd problemen krijgen omdat je toch probeert (ongemerkt) pijn te ontwijken. Vaak ga je dan spieren anders belasten (ongelijk bijv) dan waar ze voor bedoeld zijn.

Hardlopen zal wel niet aan de orde zijn, hier ook een bekkenprobleem, maar mijn rug is "getrained" naar mn knie bijv.

Het vervelende bij een scheefontwikkeling, je doet er ongeveer net zo lang over om t weer goed recht te krijgen als dat het de tijd heeft gehad om scheef te gaan staan. Uiteraard wel wat afhankelijk hoe goed trainbaar de spieren zijn.

In jouw geval zou het me niks verbazen als je nek een gevolg is van je bekken, dan kan je met je nek aan de gang blijven maar als de bron niet aangepakt wordt en daar een verkeerde houding in blijft ben je gewoon draaideurklant.

Deel Deze Pagina