Hebben jullie het ook zo koud, nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Kom net onder een hete douche vandaan, ik werd gewoon niet warm van mezelf terwijl de verwarming op 20 staat.
    Heeft blijkbaar met de zwangerschap te maken. Brrrr.

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja heeeel herkenbaar en zeker nu het weer omslaat, ik dacht eerst dat ik ziek zou worden maar niet dus, ben gewoon zwanger :)

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    jaa heb ik ook! maar een kop hete thee maakt een heleboel goed!

4. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ik heb het ook steeds zo koud :( Vooral s'avonds als ik op de bank zit, heb al een fleece dekentje gekocht dat help wel voor 's avonds.
    Moet zo gaan werken en moet door het bagger weer op de fiets richting zee, dus het zal een lekkere trap worden en koud en dat doet vooral pijn aan
    (.) (.)

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja kopje thee is echt heerlijk, helpt heel goed!

@Diaantje: alleen als je op de fiets richting zee moet dan is een kopje thee wat lastiger he? haaha, dan gelijk als je op je werk aankomt iets warms te drinken :)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jep, hier zeker het eerste trimester erg veel last van gehad, toen gingen we vervolgens op vakantie naar Israel waar het 30 graden was en toen we terugkwamen, had hier eindelijk het voorjaar ingezet, :)
    Maar nu de herfst weer doorzet, merk ik alweer dat ik het snel koud heb :( Nouja, nog ff..

7. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Yep, heel herkenbaar. Ik heb het steenkoud! Vooral mijn vingers, neus en voeten blijven koud..
    Thank God voor fleece dekentjes.. ;)

8. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0
    Heel herkenbaar ja.... het lijkt wel of ik een hele dag aan het rillen ben. Thuis doe ik gelijk een extra warme trui aan, houtkacheltje lekker opstoken en met een fleecedekentje op de bank.

Mensen die voorbij komen zullen zich vast afvragen hoe dat straks in de winter moet. Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, maar misschien dat de hormonen dan juist m'n lichamelijk kacheltje wel opstoken... we zullen zien :)
    Anders worden het 2 fleecedekens, 2 truien en het dekbed naar beneden hihi

9. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    @ my miracle: Ja dat word wat lastig op de fiets :) :)
    Maar het is op zich maar 10min fietsen, dus het valt wel mee, alleen is me conditie nu ik zwanger ben niet optimaal. Maarre zodra ik er ben neem ik ook lekker een bakkie thee! Heerlijk...

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Bizar!
    Ik heb dat ook steeds. Maar een kop thee doet ook bij mij wonderen. Krijg steeds meer ontzag voor die hormonen hahaha.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ha, die kouwe voeten vindt mijn man vooral erg fijn, NOT :-D Krijgt ie in bed tegen zich aan dus, omdat ik verder nergens anders warm van word dan... :-D

12. Niet meer actief

hier juist iemand die continu alle ramen open heeft, omdat ik het zo warm heb! Als mijn man van zijn werk thuis komt vind hij het maar koud in huis, terwijl ik het dan wel lekker vind..

13. sivlie

sivlie Lid

26 mrt 2008
    60
    0
    0
    Grafisch vormgever
    Waalwijk
    Ja raar, hier heb ik het sinds ik zwanger ben ook alleen maar warm.
    Terwijl ik echt van te voren een super koukleum (is dit een echt woord?) was! hahaha

Wat er allemaal niet met je kan gebeuren!

Groetjes

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

ik heb het eigenlijk heel erg warm sinds een week of 2, loop constant in mn shirtje, vest aan, vest uit, pfff :) In het begin van de zwangerschap had ik het wel steeds koud..

15. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hihihi zweet me de hele dag suf...
    Heb echt last van de extra kilo's hoor ;)

Maar idd in het begin kan ik me herinneren dat ik het ook alleen maar koud had!

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    De ene keer heb ik het koud, net zoals nu en het andere moment loopt het zweet van mijn rug af. Erg lastig, weet nooit hoe ik mij moet kleden.

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    O jaaa! Ik ben al een mega koukleum van mezelf, maar nu is het echt te erg voor woorden. Ik heb sommige dagen in de zomer zelfs al met een kruik geslapen! Nu natuurlijk iedere nacht met kruik en het winterdekbed zit er ook alweer op. Mijn electrische onderdekentje nog net niet ;). Dat lijkt me ook niet zo goed voor mijn kleine meid.
    Zit me ook al steeds af te vragen hoe dat strax moet als t gaat vriezen, help!

Maar ze zeggen idd dat je t later in de zwangerschap heel warm gaat krijgen, dat het zo zwaar is als je hoogzwanger bent hartje zomer. Nou, we zullen zien strax!

18. sinada

sinada Niet meer actief

Oh hier nog een kippenvel lid.
    Ook altijd koud en nu dus ook. Heel soms ineens bloedheet en weet dat ik dan weer misselijk word.

toch bizar dat zwanger zijn\
    maar zo gaaf

19. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Oh hier ook nog zo'n koukleum! Slaap met 2 kruiken en lig nu ook met een deken op de bank. Iets warms drinken en douchen is eigenlijk het enige dat helpt.

20. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Ja bij mij is het eigenlijk andersom....ik heb het steeds warm! Ben ook steeds bang dat ik mijn dochter niet goed aankleed, omdat ik weet dat anderen het niet zo warm hebben als ik.

Deel Deze Pagina