Buikgriep drama's!

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zal vast wel niet de enige zijn die het flink te pakken heeft.
    Gelukkig heb ik het ergste alweer achter de rug, en ben ik alleen nog aan de dunne :)

Zojuist hele woonkamer afgestoft, gestofzogen en gedweild. Ben nét met het laatste stukje van de woonkamer bezig te dweilen (achter in de kamer) als ik me daar toch een buikkramp krijg van jewelste. En het toilet is aan de voorkant van de woonkamer. 'Shit, vloer nog niet droog!' Billen bij elkaar knijpen dan maar... [​IMG] Nee, dat gaat hem niet worden! Dus, met dichtgeknepen billen rennen naar de wc over mijn net gedweilde vloer ](*,) . plof neer op de wc en denk 'Ahh, net op tijd!' om mijn blik vervolgens af te laten dwalen naar een zo goed als leeg toiletrolletje... :confused: Woops! En there's nothing more in the house!

Zo goed en kwaad als maar kan billen afgeveegt met he kleine velletje toiletpapier om vervolgens de billendoekjes van Vigo te pakken die in de woonkamer liggen... Gelukkig, eind goed al goed :)

Maar wat ben ik die buikgriep zat! Bah, bah, bah! Van mij mag het nu wel een keer gedaan zijn :)

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

BAH! :evil: ik las gister in de krant de de griepgolf gelukkig weer op zijn retour is, oprotten met die griep, hahaha, ga maar een landje verder :)

ik lag op bed met buikgriep vorig jaar toen ik weer enorme krampen kreeg, toen voelde ik al dat ik het niet ging redden maar in bed blijven liggen was uiteraard geen optie, ikke naar de wc rennen, echt ALLES zat eronder, de wc-bril, mijn pyjama broek, een spoor van mijn bed naar de wc op de vloer :confused: jeetje wat was ik toen leeg, en dan moet je het nog opruimen ook :( dus ik begrijp je wel een beetje!

veel beterschap! ;)

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :) Lekker is dat hé?.... NOT!
    En ik dacht nog wel zo dat ik dit keer gespaard zou blijven, maar ik had te vroeg gejuicht...

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

En het vervelende is: dat hij juist in de griepprik zat. Vorig jaar had ik namelijk wel mijn griepprik genomen en ik werd zo ziek als een hond. Toen dacht ik: deze keer pakken ze me niet. Dus ik neem die griepprik niet. En ja hoor... ik krijg die rot griep. had ik 't maar wel gedaan ](*,)

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

misschien even een waarschuwing geven voordat je het typt? ;) ik had nog niks gegeten.. is maar goed ook ;) hahaha

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

:)

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

vorig jaar was het ook een ander soort griepvirus waar de pril niet tegen hielp. dit jaar was het weer hetzelfde virus al altijd en had de prik wel geholpen. ;)
    maar dat is makkelijk achteraf...

8. Stephaniem

Stephaniem Actief lid

1 apr 2008
    101
    0
    0
    Ik krijg elk jaar de griep prik maar ook elk jaar als er weer maar is een virusje is dan heb ik hem te pakken,zo ook de buikgriep oow wat erg ,niet eten niet drinken kon helemaal niks alleen uren in bed of op de wc doorgebracht pff

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hah griep, moet er ook echt niet aan denken! Wij hebben hier eens met zijn allen plat gelegen met een buikgriep ( 3 jaar geleden ) De kleine van mijn zusje was logeren en die begon ´s nachts, en wij alle twee de dag erna..... oh wat een feest :rolleyes: om de beurt rennen naar het toilet, die misselijkheid en krampen gatver. En dan nog zo´n klein mannetje die werkelijk nog geen slokje water binnen hield, en die laten het gewoon lopen hé, niks wc rennen gewoon lekker over de vloer :( Haha verdere details zal ik jullie maar besparen...

Nu heb ik al vanaf zaterdag keelpijn en oorpijn :rolleyes: heb ik echt al jaren niet meer gehad, de laatste keer dat ik oorpijn had was ik nog een kind... Het vervelende is dat het niet echt door wil zetten.... ik blijf de hele tijd zo half ziek half gezond, ´s ochtends en ´s avonds voel ik mij alsof er een bus over mij heen is gereden en overdag voel ik mij kippie lekker. Dan maar beter meteen echt ziek, dan zo half half blijven sukkelen.

Man lief, belde vanmiddag ook al met keelpijn en warm/koud vlagen.... ik kan echt balen van de griep!

10. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    hahahah...moest wel lachen om je verhaal, op de manier hoe je het geschreven heb, zo beeldend, zag het gewoon voor me.

Maar nee, buikgriep, snotneuzen, keelpijn, hoofdpijn, koud/warm, is allemaal niet leuk.
    Zucht, ik zit er momenteel midden in (nog geen buikgriep gelukkig, maar zal niet te hard roepen).

Groetjes
    Yvonne

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Erg zeg, als je zo ziek bent... heel veel beterschap voor iedereen!

*hopende dat het mij bespaard blijft*

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :) Gelukkig weer helemaal beter hoor! Hopelijk blijf ik de rest van het jaar gespaard. Ik heb mijn portie al gehad, vind ik :)

Aan alle andere zieken: beterschap!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    volgens mij heeft mijn dochter het ook te pakken sinds vandaag.
    En ik krijg alles wat zij krijgt... :(

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ojee... dat is geen fijn vooruitzicht guppie!
    Beterschap met je kleine meisje :(

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn dochtertje kreeg spontaan buikgriep op de receptie van mijn ouders. IN een zaal vol mensen ging ze ineens over haar nek (en later nog 7x) en echt de hele vloer zat er onder.

16. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Zo goed en kwaad als maar kan billen afgeveegt met he kleine velletje toiletpapier om vervolgens de billendoekjes van Vigo te pakken die in de woonkamer liggen... Gelukkig, eind goed al goed :)

jeetje, daar zou ik nou nooit aan denken, de billendoekjes...

Deel Deze Pagina