voel me zo klote...

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

Dit weekend wou mijn schoonma onze dochter voor een weekend, omdat ze op vakantie gaan voor een langere tijd.

Nou hebben wij der zondag opghaald en ze deed raar met der handje constant onder der kroel verstoppen, dus ik probeer naar der handje te kijken helemaal tegen stribbelen.

zegt mijn schoonma echt na en uur ofzo oh ja ze heeft gister der handje verbrand aan een kokend hete pan die op het fornhuis stond.
    nou ik kon wel janken voelde me ineens een slechte moeder.

maar mijn vriend werd nog bozer dat zij ons niet ff gebeld heeft, het is best een aardige plek.
    ik vind dus ook dat ze ons wel ff had kunnen bellen, of is dat erg overdreven?

ik voel me zo sculdig tegen over fay pffff

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wat? jeetje daar zou ik van schrikken zeg, en helemaal omdat ze het na een uur pas zegt omdat jij het aan je dochtertje merkt, ik vind ook dat ze je gelijk had moeten bellen.

ik zou het wel even aankaarten nog zodat ze goed weten wat ze moeten doen mocht er een volgende keer komen, en dat hoopt niemand natuurlijk.

arm kind, dikke kus op haar handje van mij.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.511
    36.473
    113
    Nou, dat had ik ook echt niet leuk gevonden. Ze had zeker even mogen bellen of anders direct het even mogen vertellen toen jullie haar ophaalden.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.041
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Ik weet niet hoe groot de plek is, ter groote van een 2 euro munt? of ter grote van een glas?
    Ik vind in iedergeval dat ze het gelijk had moeten vertellen toen je binnen kwam.

5. djellybelly

het is hel der ring vingertje en echt 2e graads verbrand en der kleine pink 1 graads verbrand

6. mymiracle

en nog even dit: jij bent geen slechte moeder hoor, dit kon jij toch niet weten? als er iemand de schuld heeft dan is het je schoonmoeder.....en dan met name voor haar handelen, ik vind dat ze het wegmoffelt, zo komt het op mij over.

7. mamsi

mamsi Lid

2 feb 2009
    19
    0
    0
    Jeetje, wat een verhaal!
    natuurlijk ben je je rot geschrokken en natuurlijk was de papa boos!|
    Ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat ze niet meteen heeft gebeld toen het gebeurd was, want je kindje zal wel naar haar ouders hebben verlangd op zo´n moment, en bovendien hadden jullie dat zelf toch ook niet anders gewild?

En daar komt nog eens bij dat JULLIE dan op dat moment hadden kunnen besluiten wat er met het handje moest gebeuren: naar de huisarts of niet, hoe lang je het had willen koelen en op welke manier, enz....

Ik zou haar wel duidelijk maken dat ik het niet accepteer dat ik van zoiets niet meteen op de hoogte gesteld wordt, dat ik begrijp dat een ongeluk in een klein hoekje zit (hoe naar ook, het kán gebeuren) maar dat JULLIE de ouders zijn en dat JULLIE je niet serieus genomen voelen als je dit pas een dag later hoort, en ook nog eens nadat je er al een uur was.

Wat kunnen sommige mensen toch soms oenig reageren, zeg!

Sorry dat ik dat zo zeg, maar zo voel ik het wel.

Enne: dit heeft dus echt niets te maken met hoe goed jij als moeder bent, he?
    Of hooguit in de positieve zin: dat jij je dit zo aantrekt zegt wel iets over je: nl. dat je zielsveel van je kindje houdt!

Sterkte met alles, en vooral een hele dikke kus voor je kleintje en voor jou, een hele lieve mama zo te horen!

8. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Tjee, dat had ze best wel even mogen zeggen, heeft ze het überhaupt wel behandeld?
    Het is niet niks dat zo'n kleine haar handje brandt.

Wat ik me ook een beetje afvraag, hoe heeft dat kunnen gebeuren, weet je dat ook?
    Enne, jij bent echt geen slechte moeder hoor, jou schoonmoeder had beter moeten opletten!

9. djellybelly

hoe heeft het kunnn gebeuren tjah ze was aan het koken fay was in de keuken aan het spelen op de grond en mijn schoonma loopt weg voor 2 seconden en fay zegt "koken"en grijpt naar de pan!

ik laat fay ook nooit alleen in de keuken, maar bij hun zit de keuken aan de woonkamer vast, dus ze dacht ff snel iets pakken.

ze werkt zelf bij een bakker, dus zelf vaak brand wonden dus ze weet wel wat ze moest doen, maar ik had toch liever ff gehad dat we naar de dokter ofzo waren gegaan, heb ook gelijk onze huisartsenpost gebeld.

10. mymiracle

kan ze al bij de pan in een keuken? lage keuken dan of niet? of is Fay lang voor haar leeftijd?

11. djellybelly

fay is 98cm dus best lang voor der leeftijd, maar goed dat is het verhaal van mijn schoonma ik weet verders niet precies hoe het gegaan is

12. mymiracle

oh ja dan kan ze er net wel of net niet bij, net wel dus......veel sterkte!
    je zou alsnog even naar de huisarts kunnen gaan trouwens, kan nooit kwaad ;)

13. BoBam

BoBam Niet meer actief

?

Wat stom!

En het is echt niet jouw schuld, jij kon er niks aan doen!

En ja een ongeluk kan gebeuren, maar de manier waarop dit gaat?! Waarom zegt ze het zo laat?
    En ja ze had jullie eigenlijks direct gewoon moeten bellen een kind heeft dan toch de troost van de ouders nodig vind ik!

14. djellybelly

k ben ook al naar de huisarts geweest vanmorgen, zag er gewoon netjes uit dus nu hopen dat het mooi geneest.

15. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    jeetje, dat is echt slordig van je schoonma! :confused:
    ik was echt p*ssig geworden omdat ze er zelf niet mee kwam. had ze het stiekem stil willen houden ofzo?

gelukkig viel het dus mee met het handje van je kindje, maar ik zou er toch nog eens een stevige babbel met schoonma over hebben.
    en misschien dan maar niet meer daar logeren, als ze er zo nonchalant over doet?

sterkte!

16. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Sjonge! Dat is erg vervelend, voor zowel Fay als voor jullie! Ik begrijp dan ook erg goed dat jullie boos zijn.

maar kan het misschien zo zijn, dat je schoonmoeder zich er zo schuldig over voelt, dat ze het misschien niet heeft durven vertellen en/of bellen?
    Ik weet niet hoe ze reageerde toen je man boos op haar werd?

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Met brandwonden groter dan een euro moet je naar de huisarts!
    Heeft ze er veel last van?
    De huisarts heeft een zalf die enorm goed werkt. Ook de littekens blijven dan beperkt. Maar ik weet alleen niet of je misschien al te laat bent.
    Sterkte!

18. mymiracle

ze is al naar de huisarts geweest vanmorgen ;)

Deel Deze Pagina