Hoofdpijn/duizelig

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Gentle, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hallo,

Gisteren voelde ik me opeens helemaal niet lekker en nu is het inmiddels wel over, maar ik maak me nog een beetje zorgen er over.

Ik werd 's ochtends wakker met een beetje wazig zicht. Ik heb lenzen, maar ook met lenzen in werd het niet beter. Het was alsof ik niet goed scherp kon stellen en mijn ooghoeken leken blinde vlekken te zijn. Ook heb ik een aantal keren van die flitsen/zilveren friemeltjes gehad door mijn blikveld. Heel vervelend. Toen ik onder de douche vandaan kwam kreeg ik erge hoofdpijn en dit werd steeds erger. 's Middags heb ik toen besloten om toch maar wat zwaardere pijnstillers te nemen (Ratiopyrin, is Duits, dus ik weet niet of het je wat zegt), die ik eerder ook nam tegen migraine. Hierdoor knapte het aardig op. Ik was in de tussentijd ook erg misselijk en had geen eetlust.

Door dat draaierige gevoel en vreemde zicht ben ik me toch een beetje onzeker gaan voelen en voelde ik me een beetje gedesorienteerd.

Tot nu toe is mijn zwangerschap vlekkeloos verlopen en ik heb geen ervaring met een te hoge bloeddruk (eerder te laag, een poosje geleden). Ik dacht, misschien is het wel een zwangerschapsvergiftiging, maar daar lijkt het toch ook niet op. Nu is het vandaag wel weer beter, maar ik ben toch wel benieuwd of nu alles wel goed is daarbinnen. Ik voel de baby wel goed.

Oh, en ik ben nu bijna 34 weken zwanger. Bedankt alvast voor je antwoord!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Gentle,

als je het nog eens krijgt moet je toch even je vk bellen hoor. Soms kan het inderdaad wel een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging, maar vaak is het incidenteel door juist een lage bloeddruk of door het weer of door evt een migraine aanval of zonder aanwijsbare oorzaak. Het is belangrijk dat je inderdaad je kindje goed voelt bewegen en aan de bel trekt als het nog eens terug komt, want je kunt beter een keertje extra laten kijken ,dan een keer te weinig.

Groetjes Brigitte

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Oke bedankt, dan houd ik het even in mijn achterhoofd. Tot nu toe gelukkig alles weer goed. Vanmorgen bij de VK was alles in ieder geval goed.

Bedankt!

Deel Deze Pagina