vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moedervanQY, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klopt het dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam of na een bevalling.
    ik ben namelijk met 23 weken bevallen van mijn zoon (afgebroken zwangerschap zie vlindersite 17 tot 24 weken Yorick)
    en we willen heel graag weer voor een kindje gaan van de gyn hoefden we niet te wachten op ongi maar mochten we ervoor gaan zodra we er aan toe waren.
    maar wil graag weten hoe groot mijn kans is om zwanger te geraken
    bij Q ben ik door pil en condoom heen zwanger geraakt en Y was ook meteen eerste ronde raak.
    en klopt het ook doordat ik 2 jongens heb de kans dat de 3e een jochie wordt groter is?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik heb je verhaal gelezen,wat een moeilijke beslissingen hebben jullie moeten maken zeg! Knap dat je je rust er al een beetje in hebt gevonden!
    nee je bent niet vruchtbaarder, maar net zo vruchtbaar als anders.
    Na een miskraam/vroeggeboorte/bevalling kan je cyclus even van slag zijn en daardoor onregelmatig. Daarom adviseren we vaak wel een menstruatie af te wachten ook voor jezelf want dan weet je dat je lichaam weer alles op de rit heeft en weet je ook wanneer je zou kunnen testen. De kans dat je weer een jongetje krijgt is 50%
    Heel veel sterkte!

Imke

3. heel erg bedankt voor je antwoord

Deel Deze Pagina