Wat doet ie allemaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeanney5, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Mischien weten een van jullie dat? Want ik weet het niet...

Ik ben bijna 29 weken zwanger..Me buik gaat op en neer..Schop aan de zijkant, op me blaas, tegen me navel noem maar op..

Ik heb ergens gelezen dat ie speelt met zijn navelstreng, duim zuigen en wat nog meer...Moet ie daarom zoveel bewegingen maken...En hoevaak per dag voele jullie de kleine...Volgens mij heeft de mijne aan 4 uren per dag aan slaap genoeg...En is het na de geboorte ook zo? Het is nu 5 jaar geleden dat ik ben bevallen...

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik voel de kleine 6 a 7 keer per dag en dan een hele tijd, dus echt 10 minuten gekkenuurtje, daarna slaapt ze weer, wat ze doet weet ik niet, het voelt alsof ze veel draait en onderzoekt maar dat weet ik niet natuurlijk, mijn buik gaat ook op en neer af en toe :)

jij hebt gewoon een lekkere actieve kleine :) hoef je je in ieder geval niet druk te maken of je de kleine wel gevoeld hebt vandaag ;) dat heb ik nog wel eens namelijk.

geniet ervan ;) en laat je niet blauwschoppen :evil:

3. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Bij mij begonnen de schoppen en de vuisten al heel vroeg. Af en toe vraag ik mij ook af wat hij nou allemaal uitspookt. Ik voel overal geduw en hij lijkt ook weinig te slapen.

Mijn buik gaat dan op verschillende plekken heen en weer.

Actieve kindjes zullen we maar zeggen....

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva deed dit ook heel erg, was heel erg druk. Echt heerlijk! En mijn placenta zat aan de voorkant, maar daar merkte ik helemaal niets van. Ze was toen ze geboren was ook een erg drukke baby en sliep niet zo geweldig overdag, 's nachts gelukkig wel. Dat werd met 5/6 maanden beter, toen ging ze overdag ook goed slapen.
    Ben wel benieuwd naar deze baby, of die ook zo druk wordt. Lijkt me heel raar als deze baby heel rustig is.

5. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    wat ik me dus afvraag, als ze druk zijn in de buik, zijn ze dan ook zo druk als ze geboren zijn?
    Ik voel mijn kleine druktemaker sinds 16 weken elke dag, heel vaak, en heel hard, en dat terwijl ik overal lees dat je hem pas heel laat elke dag zult voelen.
    Ook geeeeen idee wat ie allemaal uitspookt :) :)

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

@ Pruppeltje: ik heb hier wel vaker gelezen dat dat vaak dan ook drukke babies zijn na de geboorte, dussssss veel plezier straks, hihi....lijkt me wel leuk zo'n druktemakertje.....

7. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hier gaat de kleine ook op en neer, heen en weer, en och wat is het toch iedere keer weer een heerlijk om het te voelen, zo bijzonder iedere keer weer.

Ik denk dat hij/zij het zo fijn heeft in je buikje, dat ie lekker aan 't spelen en koppeltje duikelen is. Is toch alleen maar fijn dat je hem of haar voelt.

8. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Hier ook een bewegelijke baby. Hij is nu op dit moment al een half uur aan het rommelen. dan voel ik beneden gerommel dan weer boven. Alleen het uitrekken is wat minder maar dat neem ik voorlief.

9. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ik ben ook bijna 29weken, en hier nog een druktemaker :D hij heeft ook al vaak de hik haha en af en toe is ie hier bezig met eigen huis en tuin denk :)

Deel Deze Pagina