buikkrampen

Discussion in 'Zwangerschap' started by mamavanbo, May 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Hoi

Nou wil even jullie mening eens horen.
    Heb een cyclus van 29 dagen en volgende NOD is de 13de mei.
    Nu had ik gisterenavond (30 april) rond acht uur ineens een mega harde kramp in mijn buik. Echt ik wist niet goed wat me overkwam want heb het normaal nooit. Ze heeft tien minuten geduurd. Daarna nergens geen last meer van. Nu sinds vandaag erg gevoelige buik, trekkend gevoel, erg rommelende darmen, buik staat heel dik en hard, enorm veel windjes laten en boertjes ook. Had twee dagen voor vandaag heel de dag honger en nu eigenlijk niet meer zo. 's morgens als ik wakker word en opsta voel ik me wat misselijk maar gaat wel snel over. Sinds vandaag ook wel veel wit slijmverlies.

Wat denken jullie of komt het bekent voor bij iemand?

Liefs

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Klinkt mij heel bekend. Heb dit ook een week geleden gehad to aan het weekend ongeveer.
    Nu is het weer minder bij mij. Het rommelende en winderige gevoel is weer weg. Buikkrampen heb ik nog maar af en toe alleen nu is er lage rugpijn bijgekomen en die heb ik atijd als ik ongesteld ben of moet worden :( Niet echt een goed vooruitzicht voor mij dus
    :( Ben nog wel geregeld misselijk maar heb het idee dat dit ook minder aan het worden is dus afwachten maar :rolleyes:
    Ik hoop voor jou dat het in ieder geval op een zwangerschap uitdraait!

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Vandaag gaat het gelukkig wat beter. Buik is nog wel gevoelig en rommeld nog erg maar verder voel ik me toch minder beroerd dan gisteren. Het is gewoon weer afwachten.

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Kreeg daarstraks erge steken in mijn buik links terhoogte van mijn lies. en sindsdien erg ongigevoel.
    pfff mijn lichaam is weer mooi bezig hehe

5. spijkervrouwtje

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Erg he die vrouwenlichamen :)
    Ik moet zeggen dat vandaagmijn ongi rugpijn nauwelijks gevoeld heb. Wel weer behoorlijk misselijk geweest en ben nu sinds 2 dagen echt supermoe. Zit de hele dag te gapen op mijn werk terwijl ik toch goed geslapen heb. Heb dus stiekem weer wat hoop gekregen dat het misschien toch nog goed uit kan pakken ;)

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Spannend zeg. Wanneer wil je testen?

7. spijkervrouwtje

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    wil wachten tot zaterdag als de :evil: :evil: er dan nog niet zijn ga ik testen. Vanmorgen wel een tampontest gedaan omdat mijn cylcus ook nog wel eens een paar dagen korter wil zijn, maar die was nog maagedelijk wit :)
    Vanacht trouwens weer lekker geslapen dus ben benieuwd of ik vandaag weer zo moe wordt. Heb net mijn ontbijtje op en begin al weer misselijk te worden. Zei gisteren nog tegen mijn mannetje als ik nu niet zwanger ben weet ik echt niet meer wat ik met mijn lichaam aan moet.... :(

Hoe gaat het bij jou nog symptomen gehad?

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Hier vandaag nog steeds het ongigevoel. En voel mijn eierstokken heel erg. Krijg er behoorlijke rugpijn van. Als ik me rustig hou dan voel ik weinig, maar doe ik iets of na het wandelen dan komt het ongigevoel sterk opzetten. Als ik snel rechtsta dan trekt het heel erg in mijn buik ergens aan mijn lies en is best pijnlijk. Duurt even en dan is het gedaan. soms misselijk voor en na het eten. borsten doen minder pijn dan andere maanden. ben nu wel moe maar dat kan vanalles zijn.

9. Niet meer actief

Hoi mamavanbo,

Heb jij anders ook altijd last van je borsten dan?
    Ik vraag me dit af omdat ik het de laatste maanden ook heb.
    En niet omdat ik zwanger ben :(

Liefs Nies

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mamavanbo, je hebt nu 2 topics lopen met bijna hetzelfde verhaal,
    mag er 1 dicht? zo ja , welke?

groetjes

11. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Oh ja Nies heel erg zelfs. Dan moet ik er maar naar kijken en ze doen al pijn. Echt heel pijnlijk. Altijd vanaf de dag van mijn ei.
    Deze maand begonnen ze pijn te doen een dag voor mijn ei en hebben twee dagen pijn gedaan en nu zo goed als niets meer.

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dames mijn andere topic staat bij zwanger worden
    daar kunnen we verder kletsen.

natasja deze mag dicht dan

13. Natasja