Wel of niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Allice, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allice

Allice Lid

17 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    De dag dat ik dacht ongesteld te worden heb ik een test gedaan, negatief een week later weer en ook weer negatief. Uiteindelijk na een cyclus van 34 dagen alsnog 'ongesteld'.

Nu ben ik 4,5 dagen 'ongesteld' geweest. Erg weinig bloedverlies (ik gok ongeveer in totaal 1/3 maandverband per dag of minder en alleen maar helder bloed, dus geen oud bloed) en niks geen buikpijn vooraf of tijdens alleen maar hoofdpijn durende de dagen.

Nu is het sinds afgelopen vrijdagmiddag voorbij en die avond had ik ineens vreemde steken en pijn in mijn onderbuik en daarnaast ook last van mijn darmen en last van wit slijm en voor mijn doen vaak plassen (de klachten die ik nu nog heb)

Zou het alsnog raak kunnen zijn of is het toch wat anders?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Allice,

ik denk dat je wel ongesteld bent geweest, maar wellicht deze keer zonder eisprong? Of wellicht een hele vroege miskraam waar de test nog niet positief bij kon worden? Je cyclus klinkt in ieder geval anders dan anders en dat kan wel eens gebeuren. Daar kun je ook andere klachten bij hebben dan anders. Ik zou het toch gewoon afwachten en proberen dit weer als een nieuwe cyclus te zien.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina