Hallo allemaal. Ons meisje word in Augustus 3 jaar en we hebben kabouter plop als thema voor haar feestje. Nu horen daar ook uitnodigingen bij en dat is nu het probleem. Ik kan op internet maar 1 kant en klare uitnodiging vinden van kabouter Plop maar daar hoor je weer een pasfoto op te plakken en dat vind ik niet echt een leuk idee. Nu dacht ik om dan maar zelf een uitnodiging te maken in de stijl van kabouter plop. Maar ik ben totaal niet creatief en ook niet zo thuis in al die fotoprogrammas op internet. Heb oa al lopen worstelen met Picasa,Adobe en Paint maar na een weekend ervoor uitgetrokken te hebben ben ik nog geen steek verder. Ik heb het plaatje al in mijn hoofd zitten maar weet het niet tot uitvoer te brengen zeg maar. Is er hier iemand die mij op wat voor manier dan ook wil helpen om deze voor mij onmogelijke klus te klaren? Alvast bedankt.
Hier heb ik een site waarop je een persoonlijk Kabouter Plop uitnodiging kan maken. Errug leuk! Uitnodiging 036 Plop | Kabouter Plop | HipsteKids.nl Je kunt het natuurlijk ook zelf maken. Leuke afbeelding zoeken op internet, tekst maken en printen op fotopapier. Op zich niet moeilijk. Succes!
Ik heb deze site ook al voorbij zien komen maar vind het nogal prijzig als ik er hier bijna 20 van moet bestellen. Het printen lukt me nog wel maar het lukt me gewoonweg niet om er een mooi plaatje van te maken. In ieder geval bedankt voor je reactie.
Wat voor iets heb je in gedachte dan? Bij fotokaarten.nl kun je vrij goedkoop kaarten laten afdrukken. Als je dan zelf een leuke afbeelding hebt gemaakt/laat maken, kun je m daar uploaden en af laten drukken. Of gewoon als foto laten afdrukken bij kruidvat, tekstje achter opplakken oid en dan ben je voor een paar euro klaar.
@EsWi,ik dacht zelf om een foto van mijn dochtertje te verwerken in een kabouter plop achtergrond. Nu ben ik al van alles aan het proberen geweest maar het is me tot nu nog niet gelukt. Als ik dan eenmaal een goede afbeelding zou hebben dan wil ik deze idd als fotokaart bij bv het kruidvat laten afdrukken. Weet sowieso niet of dat wel lukt,of de kwaliteit van de afbeelding dan voldoende is. @mammievan2,Studio 100 heb ik al bekeken maar het zijn allemaal dezelfde uitnodigingen,er is maar 1 uitnodiging van denk ik. @lovelybrunette,je hebt pb !!