Hoi Pandabeertje,ik heb net even gekeken maar ik zou het niet durven zeggen want het wel erg licht alhoewel ze zeggen als je een streepje ziet dat je toch zwanger bent hoe ligt dan ook. Hoelang ben je overtijd? Bij mijn zwangerschappen had ik pas een duidelijke streep als ik een week overtijd was. Ik ben heel benieuwd wat andere vrouwen hiervan zeggen van jouw test. Wat vind je zelf? Spannend is het toch steeds weer he? Groetjes van essie1975.
Heeeeel wazig zie ik het. Ben je overtijd? En wat voor test is dit eigenlijk? Heb 'm nooit eerder gezien.
Dames, dit zijn sensitest testen.. Ze geven een heeeeeel duidelijke indrooglijn! Had een hele oude test erbij gehaald, en ja hoor een zelfde streep. En geloof me met het blote oog is hij goed te zien. Ben niet overtijd, had alleen een hele korte en rare menstruatie gehad.
Ik zou nog ff afwachten tot wanneer je overtijd bent, en dan nog eens opnieuw testen. Je weet nooit wat er gebeuren kan in de laatste dagen. Maar ik hoop dat het dan positief blijft voor jou! Gun echt niemand die onzekerheid alleen hebben we dat niet voor het zeggen jammergenoeg.!
de foto is idd onduidelijk, maar ik zie ook een heel licht streepje, je kunt idd het beste ff wachten tot je een paar dagen overtijd bent.succes.
het is idd wat wazig, maar zie heel licht wel een 2e streepje. misschien moet je het later nog eens proberen, is het nog iets te vroeg. ik gebruik altijd de test van kruidvat eigen merk waar er 2 inzitten. deze is duidelijk, vind ik. hoe lang ben je al overtijd?
Je moet echt even zo'n digitale kopen.... Die is echt super duidelijk..... maar je moet ook nog even wachten denk ik tot de dag dat je eigenlijk ongi moet worden..... suc-6
Ik zie ook geen 2e streepje... Zou even een paar dagen wachten en dan nog eens testen en dan een digitale van Clear blue halen die zijn zeker betrouwbaar! Succes ermee
Ja, ik heb dat berichtje wel gelezen... Alleen...... zo een indrooglijntje is wel vervelend! Want dan moet het streepje wel heel donker zijn om er vanuit te kunnen gaan dat je zwanger bent. Lastig!