hallo Ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen. Ik heb sinds anderhalve week ongeveer pijn aan mn schaambot of is dat je bekken? Het bot wat zeer doet zit tussen mijn benen, het bot waar je dan zo op kan drukken. het is vooral pijnlijk bij opstaan en omdraaien. Als ik eenmaal in beweging ben zakt het af maar verdwijnt niet helemaal. Ook heb ik veel last van strakke (net geen harde) buiken. Het vreemde is wel dat ik verder geen klachten heb, geen rugpijn oid. Het kindje is ook aan het indalen, de pijn die ik heb is sinds het indalen is begonnen. Ik maak al gebruik van een buikband, maar ook wanneer ik deze om heb, heb ik last van die pijn. Ik ga straks nog even mijn urine laten testen voor de zekerheid. Kunnen jullie mij helpen??? Of in ieder geval vertellen wat het eventueel zou kunnen zijn?? Alvast bedankt. Groetjes Bianca
Mijn urine was overigens goed. Wat ik nog vergeten was erbij te zeggen is dat is af en toe ook last heb van menstruatiepijn in mn rug. Zit me echt dwars en maak me zorgen..... Ik weet dat het waarschijnlijk niet nodig is, maar toch. eerste kindje en erg gebeuren allerlei vreemde dingen in mn lichaam, sorry voor de onzekere vraag..
hoi, de pijn in je schaambot is bekkenpijn. Dat komt door de zwangerschaphormonen, alles is aan het verweken. Al sje veel pijn hebt is verwijzing naar een bekkenfysiotherapeut verstandig. Mirjam