Hoi meiden, Wie is er nog meer tussen de 33-37 weken zwanger? Vind dit zelf de lastigste periode: nog even werken voor sommigen, je buik zit al aardig in de weg en toch duurt het nog even. Wat zijn jullie kwaaltjes deze periode? Of voel je je juist super goed? Hier: - Soms opeens ellendig moe, in vlagen - Soms rugpijn bij opstaan - Af en toe weer misselijk - snel buiten adem - Begin het echt zat te worden, de tijd lijkt stil te staan
Herkenbaar! Ik heb ook veel last van mijn ribben en midden/onderrug. Misselijkheid en snel buiten adem. Ook merk ik dat ik geen idee meer heb wat ik wil eten. Hoe raar dat ook klinkt misschien . Ik ben er in iedergeval helemaal klaar mee! Leuke symptomen, ik ben erg verliefd op mijn vriend en huisdieren . Ik hou zoveeeeeel van ze. Hahah. En de kleine beweegt heel veel, ze lijkt nu ook te reageren op aanrakingen op mijn buik. (toch een beetje positief eindigen! Haha)
Hier is 't laatste trimester echt het beste trimester. De eerste twee trimesters heb ik nauwelijks kunnen functioneren door de HG. Maar desondanks ben ik 't zat hoor. Bekken instabiliteit Kuitkramp Zwangerschapsischias Ik heb scoliose en een spieraandoening dat werkt ook niet echt fijn mee, nu En nog steeds 24/7 misselijk... Benauwd En moe, moe, moe... Dus ja... bib mag bub worden wat mij betreft, maar ik ga er maar even vanuit dat deze (net als peuter) te laat gaat komen
Hier helaas hoge bloeddruk! Wat nu even onder controle is door bloeddruk verlagers. Verder indd heel moe. En haha ik ben ook zooooo verliefd nu. Kan niet zonder vriendlief🙈
Bekkenpijn, bandenpijn, minder adem, minder kunnen eten, enorm vergeetachtig, minder energie. Maar bovenal nog genietend van de kleine meid in mijn buik. En heel fijn: vandaag laatste werkdag!!
Vind dit ook zo'n rare periode. Echt aftellen kan nog niet, maar echt veel zin om nog lang door te lopen heb ik ook niet. Begin ongeduldig te worden! Het idee dat het ook nog 8,5 weken kan duren maakt me gek! Heb bandenpijn, 0 energie, buiten adem, vaak niet lekker en ben de hele tijd vet onrustig! (laatste komt misschien ook wel doordat we nog aan de babykamer moeten beginnen en hij er ook over 3,5 weken al zou kunnen zijn) blij dat vrijdag laatste werkdag is!
Hier nu net 33 weken. -echt klaaaaar met werken. Eigen bedrijf draaiende houden is nu toch wel erg pittig. Nog 3 dagen buffelen!! Jeeeeej! -bekkenpijn bij het slapen en na een tijdje zitten -kramp in de kuiten -geen behoefte aan sex. Mijn hoofd wil wel maar de rest niet -nog niet toe kunnen geven aan nesteldrang door de druk van mijn werk. -moe. Erg slecht slapen -maagzuur. Maar al met al geniet ik nog steeds met volle teugen!!! En ga ik er vanuit dat veel van mijn 'ergernissen' volgende week minder zullen worden omdat ik dan verlof heb! Kijk er zoooo naar uit! Lekker een boek lezen op de bank, even slapen 's middags, lekker rommelen in huis... Nog even doorbijten!!!
Allemaal wel een beetje last van dezelfde kwaaltjes dus. Nog ff doorzetten! Fijn idee vind ik zelf dat bij 34 weken de kansen voor je kindje al enorm toegenomen zijn, de longetjes zijn al zo goed als rijp geloof ik. De hele morgen al een enorm 'wattenhoofd', net een uurtje geslapen nadat ons meisje van 3 ook eindelijk in slaap was gevallen. Nu weer een beetje frisser. Het idee dat het nog 6 maar ook 10 weken kan duren voordat de kleine er is is wel heel vreemd...
Even volhouden Annemeis you can do it!! Hier vooral *snel moe *langzamer *buik zit in de weg met veters strikken *'s nachts lucht in slokdarm en soms maagzuur *verstrooid haha Maar vind het ook heel gezellig als ik mijn kleine mannetje druk voel bewegen in mijn buik. Maar ben wel heel nieuwsgierig hoe hij eruit ziet! Maar besef me wel dat ik mazzel heb hoor, behalve dus dat het nu wel een beetje oncomfortabel wordt heb ik weinig te klagen.
De meeste kwaaltjes zijn wel genoemd, maar ook kan ook zomaar ineens in huilen uitbarsten. Ben dan oprecht enorm verdrietig! Waarom? Om niets! Ook heb ik het liefst mijn dierbare in de buurt. Gelukkig kan mn man veel thuiswerken, 😃
Herkenbaar! Heb het liefste dat mijn man altijd bij me is. Zijn jullie ook zo onhandig? Heb ik ook buiten de zwangerschap om, maar het wordt echt extreem. Gooi ik een volle emmer sop om, glijd vervolgens tien keer uit over het water. Uurtje later val ik van de trap af, wil ik daarna strijken, strijk ik zo over mijn vingers heen
Heel veel kwaaltjes, gelukkig valt nog wel mee hier begin me alleen te irriteren aan het maagzuur en steeds meer last van carpale tunncarpaleoom (tips??) Wel het fijne geluk dat al niet meer werk omdat mijn zomervakantie icm wat levensloopuren aan mn verlof heb geplakt