Hoi Japke of Miriam. Ik heb een paar vraagjes die ik niet bij de andere lees: Na mijn twee keizersnedes krijg ik dan ook een innesteling bloeding want bij mijn laatse zwangerschap heb ik die niet gehad,volgens mij. of moet er altijd een soort bloedverlies zijn. Op dit moment moet ik op de 25ste een zwa,test doen,en ik was voor het laatst de 23maart ongi geweest.Ik heb altijd 5 weken voor ik ongi werd tussen zitten en vorige maand maart dus 4 weken,waar moet ik op letten en wanneer is het nu het beste om test te doen.(ik heb een beetje last van veel vermoeidheid, en hoofdpijn,en af en toe een beetje duizelig. en mijn temp is ook een beetje hoger dan normaal,want dat is 37.6 ik hoop dat jullie me kunnen helpen,en alvast bedankt voor mijn vraagjes te bekijken. veel liefs van esther1975
hoi Esther, of je een innestelingsbloeding hebt heeft niet te maken met of je eerder een keizersnede hebt gehad of niet. De meeste vrouwen hebben geen innestelingsbloeding. Omdat je cyclus wisselt zou ik de langste aanhouden en 5 weken na de eerste dag van je laatste menstruatie weer een test doen, als je dan nog niet ongesteld bent. De symptomen die je beschrijft kunnen door veel dingen veroorzaakt worden, dat zegt dus (helaas) niets over of je wel of niet zwanger betnt. Je zult toch gewoon moeten afwachten! Mirjam
Hoi Mrjam. Bedankt voor je antwoord en ik wacht rustig af helaas erg moeilijk,maar dat geldt voor iedereen. groetjes van esther1975