Hoofdpijn en vlek voor ogen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lovingmyboy, 15 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Hoi allemaal,

Ik ben 3 weken geleden bevallen van een prachtig zoontje. Nu heb ik sinds een paar dagen erg last van nek klachten en hoofdpijn. Waarschijnlijk door mijn houding tijdens het voeden etc.

Maar nu had ik vandaag een rare aanval. Kreeg een vlek voor mijn ogen die ongeveer een kwartier bleef en daarna ontzettende hoofdpijn. Zou dit ook kunnen komen door alle veranderingen, vermoeidheid etc?? Het leek wel een soort van migraine aanval alleen heb ik dat nog nooit eerder gehad.

2. bokker31

bokker31 Lid

8 jul 2010
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb je toevallig een bloeddrukmeter of kun je er een lenen? Kan nl van hoge bloeddruk komen na de bevallig of idd door migraine en of houding.

Bloeddruk is wel even belangrijk om uit te sluiten.

3. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Klinkt een beetje als oog migraine.. Ik heb daar ook een tijdje last van gehad na mijn bevalling. Kan te maken hebben met hormonale veranderingen.

4. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Bloeddruk is voor het laatst gemeten op dag 11 na mijn bevalling. Toen was hij goed?

5. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Kun je dst zomaar krijgen en hoe kom ik er vanaf? Vond het best eng namelijk? Moet ik daar mee naar de dokter?

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Oogmigraine. Heb ik enkele keren per jaar maar raar genoeg zonder hoofdpijn, of maar lichtjes.
    Ineens een vlek in mijn zicht. Alsof je naar een felle lamp hebt gekeken en na een halfuur verdwijnt het.
    Vind het ook altijd eng, angst dat die vlek nooit weggaat haha.

7. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ja idd... Dacht eerst dat ik naar buiten in het felle licht had gekeken... Maar moet ik daarmee naar de dokter? Of wat ik daartegen doen?

Ben nogal bang ingesteld.. Dus ben meteen bang dat ik een ernstige ziekte heb :(

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.819
    5.954
    113
    Vrouw
    Wat betreft je houding tijdens het voeden,
    hou in gedachten dat je niet de borst naar je kindje brengt,maar je kindje naar de borst.
    Hiermee voorkom je dat je met je nek gaat "hangen".
    Ik weet wel dat als ik daar niet alert op was, het meteen
    behoorlijk pijnlijk werd.
    En qua aanleggen is het overigens ook niet de beste houding :)

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    klinkt als oogmigraine, kan van de hormonen/spanning zijn. hopelijk komt het niet vaker terug...

Deel Deze Pagina