Hoi allemaal, Ik ben 3 weken geleden bevallen van een prachtig zoontje. Nu heb ik sinds een paar dagen erg last van nek klachten en hoofdpijn. Waarschijnlijk door mijn houding tijdens het voeden etc. Maar nu had ik vandaag een rare aanval. Kreeg een vlek voor mijn ogen die ongeveer een kwartier bleef en daarna ontzettende hoofdpijn. Zou dit ook kunnen komen door alle veranderingen, vermoeidheid etc?? Het leek wel een soort van migraine aanval alleen heb ik dat nog nooit eerder gehad.
Heb je toevallig een bloeddrukmeter of kun je er een lenen? Kan nl van hoge bloeddruk komen na de bevallig of idd door migraine en of houding. Bloeddruk is wel even belangrijk om uit te sluiten.
Klinkt een beetje als oog migraine.. Ik heb daar ook een tijdje last van gehad na mijn bevalling. Kan te maken hebben met hormonale veranderingen.
Kun je dst zomaar krijgen en hoe kom ik er vanaf? Vond het best eng namelijk? Moet ik daar mee naar de dokter?
Oogmigraine. Heb ik enkele keren per jaar maar raar genoeg zonder hoofdpijn, of maar lichtjes. Ineens een vlek in mijn zicht. Alsof je naar een felle lamp hebt gekeken en na een halfuur verdwijnt het. Vind het ook altijd eng, angst dat die vlek nooit weggaat haha.
Ja idd... Dacht eerst dat ik naar buiten in het felle licht had gekeken... Maar moet ik daarmee naar de dokter? Of wat ik daartegen doen? Ben nogal bang ingesteld.. Dus ben meteen bang dat ik een ernstige ziekte heb
Wat betreft je houding tijdens het voeden, hou in gedachten dat je niet de borst naar je kindje brengt,maar je kindje naar de borst. Hiermee voorkom je dat je met je nek gaat "hangen". Ik weet wel dat als ik daar niet alert op was, het meteen behoorlijk pijnlijk werd. En qua aanleggen is het overigens ook niet de beste houding