hoofdpijn en vocht vasthouden

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miepje21, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi,

Ik heb deze zwangerschap een hele geschiedenis van opnames in het ziekenhuis. Eerst met 27 weken vanwege vroegtijdige weeën. Dus aan de remmers en longrijpingsspuiten. Gelukkig is dat verder goed afgelopen. Toen kreeg ik met 31 weken een blindedarmontsteking :( waardoor ik onder het mes moest. Ik kreeg daar ook nog eens een ontsteking bij (aan de wond) dus heb er 2 weken gelegen. Nu sta ik dus onder controle van de gynaecoloog en ik moet aankomende dinsdag weer heen (dus over 6 dagen). Nu houd ik sinds twee dagen plotseling vocht vast en heb ik hoofdpijn. Ook heb ik soms wat maagpijn en ben af en toe misselijk. Is dit reden om contact op te nemen met de gyn? Mijn bloeddruk was tot nu toe altijd wel goed. De reden waarom ik nog niet gebeld heb is omdat ik veel te bang ben dat ik weer moet blijven terwijl er misschien wel helemaal niks aan de hand is. Daarom wil ik graag jullie mening weten. Moet ik nu contact opnemen of kan het wachten tot dinsdag?

Groetjes

ps mijn vorige zwangerschap heb ik zwangerschapsvergiftiging gehad en ben ik daarom ingeleid met 39 weken

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Miepje 21,

hoe is het intussen met je? Ik zou bij deze klachten toch wel even contact opnemen met de gyn. Ik snap heel goed dat je terughoudend bent omdat je het wel een beetje gehad hebt met al die opnames, maar als je niet belt en er gebeurt iets, dan voel je je 10x zo ellendig...! Dus bel gewoon even op en vraag advies. En let goed op het leven voelen he, dat is heel belangrijk!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina