Wie herkent dit? Ik ben nog steeds moe en in m'n 21ste week. Ik ga meestal voor 9 uur naar bed en ik hou mijn werk bijna niet vol (terwijl ik op kantoor werk). In het weekeinde heb ik een middagdutje nodig. (eigenlijk door-de week ook, maar dat kan daar niet) Ik heb geen bloedarmoede volgens het bloedonderzoek. (was wel weer een poosje terug). Weet iemand misschien wat ik ertegen kan doen?
Bij mij is die vermoeidheid niet weggeweest. Ik heb meestal pas tegen een uur of 4 een energie boost! Maar daarvoor ben ik niet vooruit te branden meestal!
Ik was juist in het begin helemaal niet moe, maar nu ....meestal rond deze tijd krijg ik een dipje en ik zit nog wel volledige dagen in de ziektewet....
Pffff, mijn 1e zwangerschap bestond ook alleen maar uit vermoeidheid, ik ben zelfs een paar uur in de ziektewet gegaan daarvoor. Het enige wat je eraan kunt doen, is eraan toegeven....
Ik heb er ook last van. Ik heb nu op mn werk geregeld dat ik van 9:00 tot 15:30 werk. Maar als ik wil kan ik ook eerder weg, ligt er echt aan hoe ik me voel. Liefs, Duveldraakje
HiIer ook hetzelfde hoor... ik heb vandaag lekker vrij, maar als ik werk, werk ik tot 4 uur (sinds vorige) week, scheelt een hoop die anderhalf uur! En als ik dat niet volhoud, ga ik om 3 uur naar huis. Feit is gewoon dat je zwanger bent, en er zoveel in je lijf gebeurt dat je meer slaap/rust nodig hebt. Daar moet je gewoon aan toegeven hoor.
Bedankt voor alle reacties meiden! ben erg blij dat ik de enige niet ben. Pffft, eraan toegeven. Dat is voor mijn karaktertje geen makkelijke opgave. Misschien maar eens beginnen met een stretchertje op mijn werk voor tussen de middag!
Ik heb het geluk dat ik 4 halve dagen werk. Als ik 's morgens heb gewerkt, ga ik even naar bed 's middags.
Bij mij is de moeheid ook nog steeds niet weg. Het is de ene dag iets minder dan de andere. Ik werk ook een paar uur minder en de middagen dat ik vrij heb probeer ik wel naar bed te gaan. Het gebeurd ook wel dat ik het oversla, maar dan lig ik s'avonds om 19.00 uur al op de bank te pitten En dat kan niet want dan mis ik me programma's Meestal lig ik dan wel rond 21.30 in me koffertje. Liefs,mussie
leuk he je denkt naar de 12 weken wordt je minder moe want dat zeggen ze allemaal. nou echt niet ik heb tijden dan voel ik mijn beter en tijden dat ik de hele dag kan slapen. schijnt door het groeien van de baby te komen. soms groeien ze heel snel en dat kost energie. sterkte meiden en lekker veel slapen. liefs chantal.
Krijg je wel genoeg ijzer binnen want ze zeggen dat als je ijzer gehalte heel laag is dat je daar zo ontzettend moe van kan worden....
bij mij is de vermoeidheid ook niet weggeweest, is heel normaal (wat je normaal noemt ) vooral nu wordt t weer heeel erg er komt niks uit mn handen zo moe lig de hele dag op de bank en zo ben ik helemaal niet gewoon balen dus ik ben t zat en de kleine mag nu echt komen ben ook zo benieuwed hoe die eruit ziet
Ik ben ook steeds zooo moe. op advies van mn vk heb ik vanmiddag floradix gekocht.. ben benieuwd.. dit staat bij de omschrijving: Floradix Vita Kruidenelixer is een natuurlijk ijzerpreparaat dat de ijzervoorraad snel aanvult. Het bevat ijzer in de vorm van ferrogluconaat, een goed opneembare vorm van ijzer. De kruiden, vruchten en groenten in Floradix Vita Kruidenelixer zorgen dat het ijzer goed wordt opgenomen. Ook verhogen zij de weerstand en werken ze versterkend op het hele lichaam. Daarom is Floradix geschikt voor iedereen die wat extra's kan gebruiken. Een elixer is een vloeibaar voedingssupplement, niet te verwarren met een tonicum, want dat bevat meestal alcohol. Salus elixers bevatten geen alcohol, geen chemische toevoegingen en geen dierlijke ingrediënten. Daardoor zijn ze ook geschikt voor vegetariërs, diabetici (tenzij anders vermeld) en tijdens de zwangerschap of het geven van borstvoeding. Omdat de elixers geen conserveermiddelen bevatten, dient u de flessen na opening in de koelkast te bewaren. Toepassing: * IJzerhuishouding * Verstoorde ijzeropname * Vermoeidheid * Borstvoeding * Zwangerschap * Bloedarmoede * Energiegebrek * Zwakte * Vitaliteit * Moeheid misschien hebben jullie er ook iets aan