Hoi meiden, Ik ben zwanger!!! (volgens de verloskundige waarschijnlijk 4,5 week) Helemaal blij, dolgelukkig maar o zo onzeker.. In mei heb ik een MA gehad bij 10weken. 2 maanden later heb ik zeer waarschijnlijk een vroege miskraam gehad. Dit maakt dat ik niet onbezorgd in mijn zwangerschap sta. Vanmorgen belde ik mijn verloskundige om een afspraak te maken voor de 1e echo. Deze staat gepland op 6 dec, dan ben ik als het goed is 8 a 8,5 week. Eerder kon ik nog niet terecht.. Maar oo wat duurt dat nog lang.. Een stemmetje in mijn hoofd zegt; het komt wel goed, geniet nú van de zwangerschap! Ander stemmetje zegt; het zal wel weer mis gaan.. De afgelopen dagen had ik met vlagen zo'n zeurderig menstruatie-achtig gevoel in mijn buik. Overal lees ik dat dit bandenpijn/groei van de baarmoeder is enz. Dus ik zeg dit tegen mijn verloskundige, zegt ze; Tja het kan mis zijn maar het kan ook goed zijn. Snap dat zij nooit en te nimmer kan zeggen dat alles oke is, maar ik ben me nu toch een partij onzeker.. Pff moest even mijn verhaal kwijt! Dank je wel voor het lezen Liefs
ach meid, ik ben bijna 27 wk zwanger en ook nog onzeker. (bij mijn zoon bleef ik dat ook de gehele zwangerschap) en ik heb en had er helemaal geen reden toe Dus je gevoelens zijn niet gek. Weet.... wat er ook gebeurt, heb hebt niets zelf in de hand (voor het grootste gedeelte dan) en om te zeggen: geniet, ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Denk maar zo, je bent niet alleen. Heel veel sterkte en succes toegewenst. Ik duim voor je
Hey meis, Ik snap dat je onzeker bent.. Ik herken het gevoel helemaal! Helaas... Maar probeer er toch van te genieten! ik heb ook 4 weken moeten wachten maar was achteraf wel blij want dan moet het hartje kloppen enz en zien ze al veel meer! Koppie op en hou je hoop!
Hoi Loes en Sjenny, Bedankt voor jullie reacties. Ik weet het ik moet genieten.. En dat doe ik ook! Maar soms golft zo'n paniekaanval erdoorheen Wil ook zo ontzettend graag zo'n klein gezond hummeltje over 8 maanden in mijn armen sluiten.. En lekker de komende maanden een dikke buik krijgen en genieten van het zwanger zijn.. Blij als mijn vriend dadelijk thuis is, dan heb ik afleiding! Liefs
Deze zorgen zul je de rest van je leven toch blijven hebben (ook als je kindje er eenmaal is). Probeer er toch zeker van te genieten en word het niks dan heeft het toch niet helemaal goed gezeten en was het waarschijnlijk niet helemaal goed. Je kunt het zeker niet voorkomen en teveel stress is ook weer niet echt fijn dus knop toch proberen om te zetten hoe lastig dat ook is!
Ik snap je zorgen helemaal (zie mn banner). Ik ben zeker tot 12 weken erg onzeker geweest, vooral omdat ik wat bloedverlies heb gehad. Maar, ik wist de eerste keer dat het foute boel was en nu zei een stemmetje ergens in mn achterhoofd dat dat nu niet het geval was. Hopelijk heb je ergens nog een onderbuik gevoel wat positief is waar je toch je kracht uit kunt halen zodat je ook deze eerste paar weken kunt genieten van het wondertje in je buik! xxx
Hoi, Ik had inderdaad bij mijn vorige zwangerschap contant het gevoel; ik mag niet te blij zijn want stel dat het mis is! Was toen ook gewoon echt bang (voorgevoel!) voor de echo, wat achteraf terecht was want daar zagen we dat het hartje niet meer klopte. Nu heb ik een rustiger gevoel erbij. Maar ja, die onzekerheid die vanmiddag toe sloeg zal er wel bij horen.. Het is nu ook weer een beetje gezakt. Ben benieuwd hoe ik de komende 4 weken door kom! X
ik snap je helemaal fietje ikzelf ben voor de 2e keer zwanger, 1e keer probleemloos zwanger geraakt en nu met hulp, heb ook echt het gevoel dat ik niet te blij mag zijn, maar eigenlijk wil ik het wel van de daken schreeuwen van geluk. zit dus in hetzelfde schuitje als jou, heel veel succes meid en hopenlijk is het snel 6dec en heb je een mooi sinterklaas kadootje
Hoi meiden, Bedankt voor de lieve reacties! Alle zwangeren kennen natuurlijk de onzekerheden Wil iedereen ook veel succes wensen en een gezonde zwangerschap! Binnenkort toch maar het topic "juli buikjes 2012" openen? Liefs