Momenteel zit ik een heel stressige periode aangezien mijn man al 1 week in het ziekenhuis zit en dus steeds heen en weer ga met de kinderen ( en schoonouders aangezien ik geen rijbewijs heb) Nu heb ik sinds vanochtend 9 uur een hele zeurderige pijn in me onderrug buik en boven benen. Eerst dacht ik dat zijn mijn bekken aangezien ik daar ook last van heb en ik momenteel mijn benen niet eens over elkaar heen kan kruisen. Maar nu heb ik die pijn nog steeds af en toe kan ik gewoon niet bewegen en moet ik de pijn licht weg zuchten. Is dit een reden om de vk te bellen ondanks ik gister avond nog op controle ben geweest met een goede bloedruk enzo.. Het is niet zo erg dat ik denk dit zijn echte weeen maar zo lang krampjes en pijn? Iemand ervaring?
Bij twijfel altijd bellen. Liever te vaak bellen dan een keer te weinig. Als het je niet lekker zit gewoon bellen dus en uitleggen wat er gaande is. Sterkte!
ja de vk dacht aan indalings/voor weeen icm het te druk zijn. Zolang ik geen vochtverlies of ergere krampen krijg hoef ik me niet druk te maken was het advies. Wel moet ik het rustiger aandoen dus duik vandaag lekker vroeg me bed in eens kijken of dat helpt..