Bekkenpijn, kan dit over gaan?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jolien2, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Ik zit met een probleem. Heb sinds anderhalve dag erg veel pijn in m'n heupen maar met name aan mijn schaambot.

Denk zelf dat t mogelijk kan komen door dat ik maandag gemeenschap heb gehad met m'n man (ik bovenop).
    Heb vandaag wisselend activiteit en rust gehouden zoals t advies van de gynaecoloog....

Iemand een idee of dit weer over kan gaan? Anders gaat t nog lang duren...

Ik hoor het graag!

2. varis

varis Actief lid

24 mrt 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    Ik had het vooral tijdens en na mijn eerste bevalling. En nu steeds tijdens me ongesteldheid kan ik niet lang staan, bv koken moet ik echt steeds even gaan lopen want stilstaan doet gewoon heel pijn. Ik ben er nooit mee naar de dokter geweest.

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Bij de eerste b.i. gehad en zoals het opgekomen was toen, is het ook weer verdwenen. Nu bij de 2e helaas weer b.i. al vroeg in de zwangerschap en tot op heden nog steeds last van.

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    kan overgaan!
    ik heb sinds week 38 af en toe klachten van bekken bij slapen en lopen, maar er zijn dagen dat er niks is en soms wel erg is...

5. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat biedt perspectief! Ik hoop t zo!

6. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop t ook!

7. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Zou het wel in de gaten houden en als je het vaker hebt of het word erger even langs de fysio gaan ik heb er tot 30 weken mee doorgelopen toen werd het echt ondragelijk en heb tot 38 weken ongeveer bij de fysio gelopen omdat ik te lang gewacht had. Na de bevalling ook gelijk aan de bel trekken als je het weer voelt dan ben je er het snelste vanaf. Ik kreeg na de bevalling weer behoorlijk last met paar keer fysio was het gelukkig weer over. Nu alleen nog af en toe als ik me dochtertje teveel til of teveel buk.

8. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt wel minder maar het is niet weg.
    Is nu bijna een week geleden begonnen... Denk toch dat ik hier in aanpassingen moet doen. Morgen controle gynaecoloog en dan zal k advies vragen. Denk zelf dat t verstandig is om rustig aan te doen en te stoppen met werken... :(

9. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Probeer eens om op zo'n yogabal te gaan zitten. Bij mij helpt het!

10. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Bij mij helpen de oefeningen van Cecile rost goed.
    Je ontspant de bilspieren beter.
    Bij mijn eerste twee zwangerschappen heb ik er vanaf wee 26 tm 34 last van gehad.
    Nu bij deze met 16 weken al omdat ik teveel had getild.
    Gelukkig is mijn werk afwisselend en heb ik dan het minste last.
    Sex geeft hier soms wel soms geen last.
    Heel veel sterkte!

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik zou eerst eens een afspraak maken bij een bekkenfysio. Dan krijg je een hoop oefeningen en info waar je wat aan hebt en wat je kan proberen. Mocht het dan nog niet beter worden, kan je altijd nog stoppen met werken..

Hier al vanaf week 18 klachten (en dus ook bij de fysio sindsdien), ik ga na deze week ook stoppen met werken, omdat het nu echt niet meer gaat..

12. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Inderdaad eerst even advies aan een bekkenfysio vragen.
    Ik heb er trouwens wel gewoon mee door gewerkt tot aan mijn verlof:) Dus stoppen hoeft echt niet perse.

13. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik heb gelukkig minder pijn door rusten en activiteiten met elkaar af te wisselen. Heb ook weinig energie om dingen te ondernemen.
    Heb in overleg met de gynaecoloog besloten te stoppen met werken. We verwachten een tweeling en volgens de arts is t niet gek dat t nu klachten gaat geven, m'n buik is ook al erg groot.
    Ben wel blij met de beslissing hoewel ik t graag anders had gezien..

Deel Deze Pagina