hallo dames, ben nu voor de 3e dag bezig met Sonja Bakker en heb nu ook al voor de 3e dag hoofdpijn! Die hoofdpijn duurt gewoon de hele dag, word er stapelgek van! Komt dit door de sonja Bakker?
Ik ben ook deze week begonnen, niet echt hoofdpijn maar wel wat slap en een beetje ... Vind het wel pittig, maar ze zeggen dat het makkelijker wordt dus daar hou nog maar vol zodat ik in september lekkerder in mijn bikini op het strand kan zitten alleen al die yoghurt...
Drink je nu misschien minder cola of koffie? Kan een "afkickverschijnsel" zijn van bepaalde voedingsmiddelen.
Kan ook zijn dat je afvalstoffen kwijtraakt door het afvallen. Zou veel water erbij drinken, dat kan helpen.
Als je gaat afvallen raak je afvalstoffen kwijt waardoor die hoofpijn kan komen. Ik heb hier ook last van gehad. De eerste week SB is echt het moeilijkst, omdat je dan nog als het ware verslaafd bent aan voedingsmiddelen. Na die eerste week wordt het echt makkelijker hoor! Succes
Het is met een dieet heel belangrijk dat je veel water drinkt om je afvalstoffen kwijt te raken, misschien is dat het?
Ik heb ook een maand sonja bakker gedaan en dat was echt niks! Hield me keurig aan haar schema en elke keer duizelig,vlekken zien, hoofdpijn. Bleek dus niet de enige tezijn een ander groepje vrouwen die daar ook aan meededen hadden het zelfde, sindsdien heb ik sonja het huis uitgegooid en gewoon gelet op mijn eten en dat ging nog beter dan sonja
Ik drink nu idd minder cola dan eerst, en zat zelf ook al te denken dat het misschien afkickverschijnselen waren van de cola! Kun je nagaan wat cola doet met je lijf! Woow! Verder drink ik wel een heleboel water erbij, en plas me ook een ongeluk! Ik vind het opzich wel goed te doen zo, alleen die hoofdpijn! Kan me dochtertje al bijna niet om me heen hebben...pfff! Hoop maar dat het snel overgaat dan, zoniet, dan stop ik met sonja! Wil wel afvallen maar wil ook wel lekker in mn vel zitten natuurlijk. zoveel hoofdpijn is het me niet waard!
Bij mij was de hoofdpijn na een weekje weer over. Helaas heb ik het zelf maar 4 week volgehouden. Toen gingen we op vakantie en ik zag het niet zitten om te sonja bakkeren op vakantie. Ik was toen wel 4 kilo kwijt geraakt. Ik ga nu weer verder om nog een paar kilotjes af te vallen voor mijn bruiloft in oktober.
Geen SB meer voor mij. Heb het geprobeerd maar het was niet vol te houden. Ik voelde me elke dag slap , duizelig en zag vlekken voor mij ogen. Het lijkt me nu ook niet bepaald gezond om minder calorien binnen te krijgen dan je lichaam gemiddelt nodig heeft om normaal te kunnen functioneren. Naar mijn mening is het beter om naar een dieetist dan zelf maar wat aanmodderen, want 9 van de 10 dieten werken niet ( blijvend ) .
Mijn collega kreeg een poosje geleden hartkloppingen op het werk en de ambulancebroeder die haar hielp vroeg als allereerst of ze met Sonja Bakker bezig was! Zo slecht is het dus...
SB werkte bij mij uitstekend! 30 kilo eraf in 1 1/2 jaar.... eerste periode ook wat hoofdpijn gehad en een slap gevoel in mijn lichaam, maar het idee dat ik kilootjes kwijt zou raken deed me doorzetten. En nu absoluut geen spijt van In de herfst ga ik weer opnieuw beginnen, no ff 10 kilotjes eraf en dan zit ik op mijn uiteindelijke streefgewicht van 52 kilo!
Het lijkt mij ook echt heel slecht. Dat die ambulance broeder daar al naar vraagt zegt inderdaad wel iets over het aantal mensen die hij waarschijnlijk heeft moeten behandelen die door SB tegen de vlakte gaan. Is er sowieso al eens onderzoek naar gedaan? Lijkt mij dat het voor de volksgezondheid geen slecht idee is.
Er wordt toch ook (altijd) aangeraden voor je aan een dieetof sport begint eerst advies in te winnen bij je huisarts o.i.d, dat klinkt in de meeste gevallen overdreven maar toch niet helemaal dus.
Ik denk zelf dat je wat eten betreft gewoon je gezonde verstand moet gebruiken. Een dieet lijkt misschien een goede oplossing, maar volgens mij is dat nog slechter voor je lichaam dan als je eens een patatje o.i.d. eet.... Maar dat is mijn idee erover!