2 dagen en dan inleiden..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door luusje, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luusje

luusje Lid

5 jan 2007
    88
    0
    0
    zoetermeer
    Donderdag wordt ik opgenomen en dan gaan ze me rustig inleiden.
    Maar ik ben zo onwijs bang!!
    Heb wel wat gelezen op internet hoe het gaat maar zou het wel fijn vinden om hier van jullie wat ervaringen te horen..

Ik heb al dagen niet tot amper kunneN slapen van stress haha dus hoop dat jullie me kunnen helpen :)

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Bij het onderdeel 'de bevalling' kun je hier verl over lezen.
    Spannend hoor!

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Je moet jezelf niet bang gaan maken want internet staan meestal NIET de leukste verhalen ,laat het op je af komen dan komt het allemaal goed...

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Idd gewoon op je af laten komen. Bij de een gaat het anders dan bij ander, de een reageert of voelt het anders dan de ander. Ik heb om die reden heel bewust ook niets gelezen voor de inleiding, zelfs niet de documentatie die ik uit het zkh had gekregen. :)

S6 donderdag en ik hoop dat je jullie kleintje snel in je armen mag houden.

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik ben 2 x ingeleid en ik vond het prima te doen allebeide keren.
    Het ging op een gegeven moment wel snel qua weeën, maar dat vond ik niet vervelend.
    1x via infuus want ik had geen eigen weeën en 1x via een veter ingeleid, want de jongste moest gehaald worden ivm niet meer bewegen in de buik.

Maar elke vrouw/bevalling en de beleving van een bevalling is anders.
    Wat ik makkelijk vond, kan een andere wel verschrikkelijk vinden.
    Wat mij persoonlijk hielp is mijn nuchtere instelling, meegaan met het moment en ik luisterde goed naar de gyn.

6. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    ben 1x ingeleid maar heb dit niet ls naar ervaren!
    Was een super snelle bevalling van 2 uurtjes nee was ech goed te doen

7. PreciousKids

PreciousKids Niet meer actief

Hoe is het gegaan?

De eerste keer werd ik ook ingeleid. Met een ballon, omdat de andere / normale manier niet veilig voor ons kindje was.
    De ballon wou niet (vanwege mijn afwijking) en dus de normale manier gedaan.

12 uur geduurt, kreeg last van harde buiken, en toen ik net weeen had (15 minuten of zo) kreeg ik de schrik van mijn leven. Dochter haar hartslag daalde en moest met spoed naar de ok.

Bij mij werd er al gezegd dat ze niet goed kon reageren op de veter inleiding, dus voor hun kwam het niet als schrok.

Ik denk dat ze het wel zeggen als er iets fout 'kan' gaan. 100% zeker weet je het toch niet.

Deel Deze Pagina