Hoofdpijn na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Gwenvd, 15 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Wie heeft dit ook gehad en wie heeft een idee wat ik ermee kan?

    Mijn zoontje is nu 2 maanden, helaas heb ik voor de 2e keer erg last van het ontzwangeren. De hormonen komen mijn oren uit sinds ik 3 weken terug ongesteld werd.

    Ik heb non-stop hoofdpijn, boven mijn rechteroog. Pijnstillers helpen matig, het ene moment beter dan het andere. Als het te erg is kan ik niet meer nadenken of functionere (niet handig met 2 kinderen).

    Ook slaap ik vreselijk slecht, niet door de baby hoor maar door die hormonen. Uren lig ik wakker terwijl ik doodmoe ben. Vannacht ben ik in huilen uitgebarsten omdat ik het zo niet meer trek. Ik weet nog van de vorige keer dat het echt uitzitten is, ineens is het over maar ik voel me echt heel alleen in dit stuk. Niemand om me heen herkend dit en begrijpt hoe zwaar het is met non-stop hoofdpijn.

    De huisarts geeft aan een spiegel op te bouwen met pijnstillers, dat doe ik nu ook maar het komt er geregeld gewoon doorheen 2 uur voor ik nieuwe pijnstillers kan nemen. Ik neem nu PCM en alsnog te erg is een advil of ibuprofen.

    Ik word heel chagrijnig ervan, ben kattig tegen mijn man en oudste zoontje terwijl zijn het njet verdienen. Ze zijn heel lief en kunnen er ook niks aan doen. De baby kan ik soms helemaal niet hebben, die zit echt aan me vast geplakt anders huilt hij snel en daar kan ik helemaal niet tegen. Al moet ik zeggen dat de laatste dagen hij wat langer kan spelen.

    Ik hoop dat iemand het herkend zodat ik me niet zo alleen meer voel [​IMG]
     
  2. Soullady

    Soullady Bekend lid

    7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Tjonge, echt enorm vervelend!!!

    En helaas, herkenbaar. Smorgens als ik uit bed stap al hoofdpijn tot s avonds. Bij mijn linkeroog en vanuit nek. Ook ik ben al ongesteld geweest.

    En in slaap komen is ook vreselijk lastig.

    Hoop dat allemaal snel over gaat!!

    O en sorry ik heb geen tips. Alleen veel drinken lijkt hier iets te helpen.
     
  3. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Ja wat een ellende he! Drinken probeer ik nu ook op te letten

    Normaal zou ik wel iets nemen om te slapen maar de baby slaapt vaak nog wel 2 uurtjes bij me en dan durf ik het niet.
     

Deel Deze Pagina