hoi hoi ik had zaterdag een verjaardag en daar was het echt giga druk, iedereen praat door elkaar heen, mensen proberen met je te praten vanaf de andere kant van de kamer en mij druk makend om mensen die aan je buik zitten (grrr) daar kan ik zo boos om worden (maar dat is een geheel ander onderwerp ik ben rond negen uur al weggegaan, lag meteen knock out op de bank. de volgende dag echt ontzettende hoofdpijn, ik heb dat toch steeds als er iets 'druks' is geweest de dag ervoor. ben dan ook echt twee dagen knorrig... herkennen jullie dit?
ja hoor, ik ben pas 14 weken zwanger en ik moet NU al 2 dagen bijkomen en bijslapen van een druk weekend, of een drukke werkdag, heel herkenbaar, en dat van die mensen die aan je buik zitten...ik had er zelfs al 1 die nu zonodig aan mijn buik moest zitten terwijl je door mijn kleren heen nog niks ziet! pfff dat hou ik geen half jaar vol nog zonder een keer flink uit mijn dak te gaan
Lijkt me vrij normaal, je ijf is al dubbel bezig dus met drukte zal je dat wel langer voelen dat je druk geweest ben of gehad heb. irritant he dat aaah even voelen hoor.. Bij mij kan je het wel al echt zien en ik word er ook steeds meer me geconfronteerd. Ik ben van plan terug te gaan wrijven over hun buik.. Ligt er wel heel erg aan wie het doet natuurlijk. mijn broertje van 13 laatst kim voelt je buik nou ook anders ik zeg ja wat harder.. hij: oo , is dat dan niet vervelend dan zit ie makkelijker in de weg en doet dat niet zeer een buik als een meloen. kan ik iets voor je doenals je buik zo hard is? Ik: nou ja gaat straks wel in de weg zitten maar zo hard is ie niet voel maar. Kijk dan vind ik het helemaal niet erg..
ik ga ook terugwrijven bij mensen die me ongevraagd aan de buik zitten, dat schijnt toch echt te werken he? kijk, je 13 jarige broertje, da's schattig en je gaf hem toestemming, dan zou ik het ook niet erg vinden,
idd dat van een broertje is helemaal niet erg mn broer zegt ook altijd de baby even gedag..als ik er geen zin in heb zeg ik het gewoon even van even niet hoor..maar vreemde mensen..grr..dan denk ik wat een lef zeg..mn schoonzus was zwanger (we verschillen 21 weken is inmiddels geboren) maar ik heb echt niet aan haar buik gezeten, het is toch haar buik en met haar ben ik echt wel close..ik snap dat toch niet..heb op die verjaardag met een kussen over mn buik gezeten..sta ik op en meteen een hand ernaartoe..my god..azen mensen erop ofzo.. ok sorry dat was even mijn frustratie...
oh echt? wordt het zo erg? ik ga echt zo'n T-shirt kopen met de tekst : do not touch! waarom denken mensen ineens vanalles te mogen roepen en voelen tegen en bij zwangeren? grrrr, ik heb genoeg last van mijn hormonen dat ik een aankomende hand wegsla voor hij mijn buik bereikt heeft
ik heb ook altijd gezegd een hand trek ik zo van mn buik af..maar ik ben dan zo verbaasd en van mn stuk gebracht dan ik gewoon dichtklap..haha.. t shirts lezen mensen ook niet, buikbanden wel! ik heb een leuk shirt gekregen met made with love...en dan na een paar uur ooooohhh wat een leuk shirt...duuuuh!
hahah, dat werkt dus ook niet! helaas ... bah, mensen doen toch wel waar ze zin in hebben vrees ik, gelukkig krijgen we er iets prachtigs voor terug
Ik was gisteren bij mijn ouders, mijn broer was er ook, maar ik was ongelooflijk chagrijnig. Ik was/ben sowieso erg moe, maar ik zat me maar af te vragen hoe het kwam/komt dat ik me zo voel. Ik kan al dat gepraat niet hebben om me heen, ik wil rust, stilte! Nu is mijn hoofdpijn ook een stuk erger dan eerst, dat zal dan wel door gisteren komen. zucht. Voel me deze week zo huilerig! Al een paar keer flink liggen huilen, niet normaal.