Ik heb gisteren tijdens het trainen, een harde klap boven op mijn hoofd gehad. Ik werd erna duizelig en alles begon te draaien. Ik ben toen maar even gaan zitten, en ben erna door gegaan. Ik merkte wel dat ik nog steeds duizelig was als ik draaide. Thuis kreeg ik hoofdpijn en nu na een nachtje slapen is dat nog steeds zo. Echt knallende hoofdpijn, ik ben verder misselijk en ben erg moe. Is dit normaal?? En hoelang kan zoiets duren?
Ik zou als ik jou was gewoon even naar de huisartsenpost gaan, het zekere voor het onzekere. Beterschap in ieder geval.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Ik heb een collega die haar hoofd stoten aan een keukenkastje en het ook had. Ik weet dat zij er best lang last van gehad heeft. Deed kantoor werk en in het begin kon ze echt maar een paar uurtje werken.
ik zou ook bellen, vooral bij misselijk en erg moe. Ik heb een keer de kofferbakklep van de auto op mijn hoofd gekregen en ben niet buiten bewijstzijn geweest of niks..maar ik heb er echt erg lang last van gehad, dus beter even bellen hoor
Nee hoor, meerdere keren hersenschudding gehad waarvan ook een best zware maar nooit buiten westen geweest.
Zou zomaar eens een hersenschudding kunnen zijn ja. Even bellen met de huisartsenpost. En vooral rustig aan doen, anders kun je er echt heel lang last van blijven houden.
Nee daar hoef je seker niet bewusteloos van te worden, mijn dochter is laatst ook van de bank gekieperd moest daarna overgeven had ook een lichte hersenschudding. Even naar de hap
Yup hersenschudding, vriendin van me heeft t net gehad. Zon week of zes heeft ze er wel last van gehad.
Klinkt inderdaad als een hersenschudding. Je mag nooit doorslapen met een hersenschudding; je moet om het uur gewekt worden. Ik zou echt even de huisartsenpost bellen hoor. Ben je ook misselijk?
Dat klinkt inderdaad als een hersenschudding, daar kan je best nog even last van hebben. En je hoeft er echt niet voor buiten westen te zijn geweest. Heb het zelf ook een keer gehad, hoofd gestoten tijdens uit de auto stappen. Toen nergens last van, maar de dag erna op stage misselijk en draaierig, hoofdpijn. Naar huis gegaan en ik snapte niet waarom ik een zere plek op mn hoofd had, totdat mn moeder zei dat ik toch mn hoofd had gestoten. Kon me er niks van herinneren, maar ben echt niet buiten westen geweest haha. Maar gewoon even de HAP bellen voor advies. Sterkte ermee.
ik vind het ook als een hersenschudding klinken, ik was wel buiten westen maar de klachten klinken hetzelfde. alleen wist ik echt niet meer wat er gebeurd was!
Het zou een hersenschudding kunnen zijn, maar het kan ook gewoon van de zwelling komen die niet weg kan. Ik heb het twee maal gehad, geen hersenschudding, maar wel ontzettend veel pijn van de zwelling... omdat er tussen de huid en de schedel maar weinig ruimte is en dan kan de zwelling niet weg komen. Dit zorgt ook voor drukpijn. dus toch maar even de HA of HAP bellen en voorlopig even rustig aan doen. Beterschap