Hoofdpijn na klap op hoofd, normaal?

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb gisteren tijdens het trainen, een harde klap boven op mijn hoofd gehad. Ik werd erna duizelig en alles begon te draaien. Ik ben toen maar even gaan zitten, en ben erna door gegaan. Ik merkte wel dat ik nog steeds duizelig was als ik draaide. Thuis kreeg ik hoofdpijn en nu na een nachtje slapen is dat nog steeds zo. Echt knallende hoofdpijn, ik ben verder misselijk en ben erg moe.

Is dit normaal?? En hoelang kan zoiets duren?

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat klinkt gewoon als een hersenschudding, hoe lang dat aan kan houden durf ik je niet te zeggen.

3. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik zou als ik jou was gewoon even naar de huisartsenpost gaan, het zekere voor het onzekere. Beterschap in ieder geval.

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Even contact opnemen met de huisartsenpost. Lijkt mij niet dat je zo het weekend in wilt gaan.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nee dat is niet normaal nee. Klinkt inderdaad echt als een hersenschudding. Even de HAP bellen!

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Menen jullie dat nou? Maar voor een hersenschudding moet je toch even buiten westen geweest zijn?

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.
    Ik heb een collega die haar hoofd stoten aan een keukenkastje en het ook had.
    Ik weet dat zij er best lang last van gehad heeft. Deed kantoor werk en in het begin kon ze echt maar een paar uurtje werken.

8. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou ook bellen, vooral bij misselijk en erg moe.
    Ik heb een keer de kofferbakklep van de auto op mijn hoofd gekregen en ben niet buiten bewijstzijn geweest of niks..maar ik heb er echt erg lang last van gehad, dus beter even bellen hoor :)

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nee hoor, meerdere keren hersenschudding gehad waarvan ook een best zware maar nooit buiten westen geweest.

10. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Zou zomaar eens een hersenschudding kunnen zijn ja. Even bellen met de huisartsenpost. En vooral rustig aan doen, anders kun je er echt heel lang last van blijven houden.

11. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Zou ook even bellen, eerste wat in me opkomt is hersenschudding

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nee daar hoef je seker niet bewusteloos van te worden, mijn dochter is laatst ook van de bank gekieperd moest daarna overgeven had ook een lichte hersenschudding. Even naar de hap

13. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Yup hersenschudding, vriendin van me heeft t net gehad. Zon week of zes heeft ze er wel last van gehad.

14. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Klinkt inderdaad als een hersenschudding. Je mag nooit doorslapen met een hersenschudding; je moet om het uur gewekt worden.
    Ik zou echt even de huisartsenpost bellen hoor.

Ben je ook misselijk?

15. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Dat klinkt inderdaad als een hersenschudding, daar kan je best nog even last van hebben. En je hoeft er echt niet voor buiten westen te zijn geweest.

Heb het zelf ook een keer gehad, hoofd gestoten tijdens uit de auto stappen. Toen nergens last van, maar de dag erna op stage misselijk en draaierig, hoofdpijn. Naar huis gegaan en ik snapte niet waarom ik een zere plek op mn hoofd had, totdat mn moeder zei dat ik toch mn hoofd had gestoten. Kon me er niks van herinneren, maar ben echt niet buiten westen geweest haha.

Maar gewoon even de HAP bellen voor advies. Sterkte ermee.

16. Metire

Metire Niet meer actief

ik vind het ook als een hersenschudding klinken, ik was wel buiten westen maar de klachten klinken hetzelfde. alleen wist ik echt niet meer wat er gebeurd was!

17. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Een wekadvies geld alleen voor de eerste 24 uur, bij TS is het gisteren al gebeurd...

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het zou een hersenschudding kunnen zijn, maar het kan ook gewoon van de zwelling komen die niet weg kan. Ik heb het twee maal gehad, geen hersenschudding, maar wel ontzettend veel pijn van de zwelling... omdat er tussen de huid en de schedel maar weinig ruimte is en dan kan de zwelling niet weg komen. Dit zorgt ook voor drukpijn.

dus toch maar even de HA of HAP bellen en voorlopig even rustig aan doen. Beterschap

Deel Deze Pagina