baby onderin voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dorianne, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    HAllo dames,

Ik ben zwanger van ons 2de kindje. Mijn 1ste kindje heb ik bijna nooit gevoeld. Deze voel ik regelmatig. Ik voel de bewegingen vooral onderin de buik, kan dit inhouden dat de baby in stuit ligt?
    Ik ben ruim 31 weken zwanger en met 30 weken lag die nog in stuit...

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ben gister nog bij de verloskundige geweest en meneertje ligt in een onvolkomen stuit. Ik voel de laatste dagen wel veel beweging in het midden, draaipogingen?
    Maar hij geeft constant knietjes linksonderin.
    Zo ligt ie al vanaf het moment dat ik 'm voel.

Heb begrepen en denk ook wel dat het gevoel anders is wanneer ze andersom liggen. Hier (vooralsnog) dus geen last van gekneusde ribben :D

Wel van een gigantische druk op m'n blaas, ook een teken van een stuit toevallig?

3. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Mijn kleine ligt wel al met het hoofdje naar beneden.
    Ik voel ook nog steeds onderin 'bewegen', dat zijn neem ik aan de handjes.
    Ik merkte wel al vrij snel dat de kleine was gedraaid omdat ik last kreeg van mn ribben.
    En ook echt veel getrappel bovenin in mn buik.
    Voor de rest vraag ik me af of ons kind misschien 10 armen en benen heeft aangezien ik dr echt overal voel:p

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hier ligt ze met het hoofdje naar beneden, en het meeste getrappel voel ik bovenin, maar ook onderin voel ik wel wat.. denk ook dat dat dan haar handjes zijn.

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier voel ik de 2e ook erg veel onderin, maar ligt niet in stuit.

6. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Bij mij ligt de kleine ook in een stuit en voel ook altijd getrap heel laag onderin. Doet soms gewoon zeer aan m'n blaas. Maar heb toch het idee dat ie gedraaid heeft omdat ik sinds gisteravond de bewegingen halverwege en bovenin begin te voelen.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    De mijne lag gisteren bij de controle nog in stuit. En ik voelde het trappelen steeds bovenin mijn buik.

Gisteravond een tip van mijn zusje opgevolgd (15 minuten op handen en knieen). En sindsdien voel ik de kleine juist alleen nog beneden. Maar kan zelf niet goed voelen of de kleine ook gedraaid is. Maar het voelt duidelijk anders ;)

8. happymama

happymama Niet meer actief

de mijne ligt ook goed en voel t ook wel ooit onder in , dus de handjes . maar baby's zijn lenig he dus miss ook we een x een knie of voed die ze dan bij t gezicht leggen ....

Deel Deze Pagina