13 weken en onverklaarbaar bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marisha, 13 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik ben bijna 13 weken zwanger en heb, op wat oud bloedverlies na in het begin, een probleemloze zwangerschap gehad tot nu toe. Heb ondertussen ook al 2 goede echo's gehad (laatste op 12 weken).

Echter begon ik vanavond uit het niets enorm veel bloed te verliezen. Ben onmiddellijk naar spoed gegaan waar ze mijn gyn hebben opgeroepen.

Ze hebben een echo gedaan en gelukkig doet de uk het goed en zien de baarmoeder en placenta er goed uit... Komt er dus op neer dat ik onverklaarbaar bloedverlies heb. Volgens de gyn komt dit vaker voor (hij was dit weekend al 5 keer opgeroepen voor zelfde probleem). Ik moet het nu rustig aan doen en het bloeden zou dan moeten stoppen maar hij waarschuwde me dat er een grote kans is dat ik hetzelfde nog zal meemaken deze zwangerschap (hij vermoedt dat er een vaatje geknapt is wat veel bloed in een keer kan geven en deze kan dan zwakke plek blijven in verdere zwangerschap).

Ik werk wel veel van thuis uit en heb dan de hele dag de laptop op mijn schoot. Zou dat daarmee te maken kunnen hebben ook?

Heeft er hier iemand hetzelfde meegemaakt en kan me geruststellen? Mijn man gaat morgen of zo een angelsound of zo halen zodat ik zelf hartslag kan zoeken, dat zal me mss meer geruststellen ook!

2. Veera

Veera Niet meer actief

Ik weet niet of het je geruststelt maar mijn schoonzus is zwanger (nu zo'n 15 weken) en bloed constant. Er is niks met de baby aan de hand, hoort echt bij de baarmoeder.
    Zou er wel op letten trouwens

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb 5 weken lang non stop gebloed

Met 11 weken nog een keer heftig

En gister (27weken) onverklaarbaar bloedverlies. Baby maakt het prima gelukkig 😊

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    pffff, hoop in ieder geval dat dit snel overgaat maar vrees dat her inderdaad vaker zal terug komen.

Moet jet nu een paar dagen heel rustig aan doen...

Deel Deze Pagina