7 oktober. Al had ik, nadat ik die afspraak maakte, weer een beetje bloed op mijn WC papiertje. En dat na zo'n rustige dag gisteren. Ik twijfel of ik ga bellen om de echo naar de 5e te zetten...
Ohh ik heb ook de 5de echo! Dan krijgen we te horen of beide vruchtzakjes ontwikkeld zijn naar boontjes met hartjes!. Spannend meid. Ik hoop zo voor je dat alles gewoon goed zit. Hoop ik met heel mijn hart!
Ik heb inderdaad de echo naar de 5e omgezet! En het bloed is, net als eergisteren, alweer weg! Ik moet er wel rekening mee houden dat er met 6.1 nog geen hartactie kan zijn. Maar goed. Ik bevind me toch al in een achtbaan. Vanochtend weer zo onrustig als wat! Ik wil gewoon voelen dat ik zwanger ben! Gelukkig is mijn kleine poppetje vandaag erg lief...Spannend voor ons beide dus! Aanstaande maandag!!
Ja hè? Vind ik ook!! Geweldig dat je zo via dit forum dames vind die in hetzelfde schuitje zitten. Dat sleept me er best wel doorheen!
Pff hopelijk mag het bij jou dan SNEL zakken babii ik heb hier vlagen met hoofdpijn en misselijkheid wordt wel steeds erger. Mn boobies knallen bijna uit elkaar. Hoe is het met jou coccie?
Hey Wiska! Tijd voor de dagelijkse update! 😄 Gisteren is het weer bij dat enkele druppeltje bloed gebleven. Ik voel me opgeblazen, klein beetje hoofdpijn, lage rugpijn en die duizelingen... en heel af en toe die kenmerkende zwangere neus. Al met al toch wat symptomen. En iets gevoelige boobies. Toch blijf ik het bizar vinden dat ik me zó anders voel ten opzichte van mijn 1e zwangerschap. Zo wordt ik wel 's ochtends wakker met een plof blaas, maar ik werd er vannacht niet wakker door... Maar goed. Ik denk dat ik de bevestiging van de echo echt nodig heb.
Lieve coccie Niet iedere zwangerschap is het zelfde he. Bij mn zoontje was ik stront misselijk kon niks binnen houden en bij mn dochter had ik helemaal niks!. T was dat ik dr op een gegeven ogenblik voelde bewegen dat ik zeker wist dat ik zwanger was dat gevoel had ik helemaal niet haha. Nu van alles en nog wat verschilt een beetje maar vooral die koppijn die er helaas weer is pff vlagen misselijk en die pijnlijke borsten (fijn als je op je buik slaapt erg goed voor je nachtrust ook) en dan die vlagen moeheid. Haha voor de rest gaat het goed hoor ^^ heerlijk zo'n forum waarop je lekker kan klagen enz Maar fijn dat het bij jou in iedere geval rustiger is met bloedverlies hoelaat moet je maandag? Ik 5 voor half 3 smiddags de echo en daarna naar gyn. Maar weer eens eisen dat ik een cerclage wil ivm 2 vroeggeboortes van 25 en 26 weken. Ja gelukkig zijn beide Kids gezond. Vorige x deden ze erg moeilijk over een cerclage, ze wouden alleen proluton injecties geven maar die heb ik bij mn dochter gehad en werken vn geen meter bij mij. Nog 4 dagen voor ons beide! Ik wordt gek van de zenuwen of het er nu 1 of 2 zijn. Haha het is niet niks
Hoi! Ja je hebt helemaal gelijk. In de ochtend ben ik altijd van mening dat het allemaal mis is, en smiddags ben ik weer zen. Haha! Ja ik moet stoppen met vergelijken! Dat je gaat aandringen op die cerclage kan ik maar al te goed begrijpen! En al helemaal als het er 2 zouden zijn! Klopt het dat je ook een topic had waarin je zei dat je al zo vroeg een knaltest had? Ja hè?
Dan klopt het toch wel dat je daarmee vaak ziet dat het er meer dan 1 zijn!! Goh ik ga nu iets zeggen waarvan ik nooit gedacht had dat ik het zou zeggen: dat het weekend maar snel voorbij mag zijn!
Hahhahahaha echt hè! Ik heb dat ook! Morgen nog een dagje werken gelukkig werk ik niet zoveel dus nu met zwangerschap komt dat goed uit ik werk in de schoonmaak 12.25 uur per week dus dat is nu wel fijn en hoe zit dat bij jou
Haha, van m'n (.)(.) inmiddels geen last meer, wel aanzienlijk dikker. Heb fibromyalgie; is een reumatische aandoening. Loop dus altijd wel met hoofdpijn, maar kan dan medicatie innemen. Nu mag dat dus niet. Bij de meisjes hun zw was de hoofdpijn dus weg. Nu zwanger van een boy en het blijft maar. Zo ernstig dat ik soms de nachten niet kan slapen/ Ga het wel weer aankaarten bij de gynaecoloog.
Ik werk 20 uur in de verpleging. Maar ik ga contact opnemen met de bedrijfsarts. Verder zit ik midden in een verhuizing nu! En de bank is wat laat met de stukken bij de notaris bezorgen. We hadden dus eigenlijk vandaag bij de notaris moeten zitten 😡 Veel spannende dingen gaande dus. Moet niet te lang meer duren...
14.25 pas helaas fijn dat je zo vroeg mag al! Ik moet wachten tot dan pfff its killing me. Wel laten weten he! Denk aan je!
Denk maar iets meer aan me... alle vertrouwen is in één klap weg. Ineens gigantisch bloedverlies. 😢