Nu? Dat meen je niet!??? Jezus pffff Fijn dat je morgen dan zekerheid heb want dit is niks Ik duim dat het gewoon goed zal gaan!
Aah meid . Jemig dit is niet wat we wouden hopelijk morgen toch nog een goede echo dat het bloedverlies Door iets anders wordt veroorzaakt. Lees wel eens over een hematoom of zo iets. Zit hier gewoon met tranen in mn ogen. Vindt het zo erg!. Bah nu heb ik meteen geen zin meer in mijn echo Dikke knuffel vanuit hier!
Nee echt? Gekke muts! Het zijn je hormonsters! Ik ben nog steeds benieuwd naar je echo morgen hoor. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het einde oefening is. Ik twijfel nu ook of ik 'iets' verloren ben. Niks aan te veranderen, niet te beïnvloeden. Ooit komt het goed. Ik heb al één goede zwangerschap gehad. Moet toch zeker nog eens lukken? Liefst nog 2x! Tot morgen! X
Hee meid succes vandaag.. Zit al heel de morgen aan je te denken. Heb zelf ook maar een halve nacht geslapen vanwege een irritante verstandskies die Door komt.
Dankje. Je bent lief en dat terwijl we elkaar nieteens kennen. Net in de auto terug naar huis en door naar de tandarts. Jippie... Foute boel. Een te klein vruchtje voor de termijn omringd met heel veel bloedstolsels. Jammer dan. Wachten op de mk en dan wachten totdat we weer door mogen.
Jeetje. Wat erg . Moet je nog terug om te kijken of t nog groeit of is de hoop opgegeven? Jezus wat ongelofelijk k*t op z'n zachtst uitgedrukt ik leef ontzettend met je mee Nu stiekem maak ik me ook zorgen of het bij mij wel goed zit pff. Een hele dikke knuffel vanuit Brabant . Je kan altijd je ei kwijt hier hè.! Ik ben er voor je.
Volgens de gyn hoef ik niet te hopen. Wachten totdat het gebeurt... 15e weer op controle. Ik ben net terug van de tandarts. Super dagje vandaag...😉 En maar meteen naar kruidvat gegaan voor dikke grote verbanden. Volgens de gyn zaten er veel stolsels en een te kleine vrucht. Nu zelf nog het besef krijgen dat het niks wordt! Maar jij bent bijna aan de beurt!!! Spannend! Groetjes uit Limbabwe.
Ik bloed trouwens sinds vanochtend niet meer. Dat helpt ook niet mee aan het idee dat 't niks zal worden.
Nou hier ook een beetje dubbel. Het zijn er geen 2 maar 1tje!. Paar dagen achteruit gezet ben nu 6 weken en 2 dagen maar goed het hartje hebben we wel mogen horen. Vervelend zeg Hoe dicht alles bij elkaar staan pfff.
Hey Wiska! Aah dat is inderdaad dubbel! Je gaat er toch heen met hetbidee dat 't er 2 zijn! Een hartje! Wat fijn!! Wen maar rustig aan het idee lieverd. Genieten! 😉
Ja je verwacht er 2 omdat het toch 2 vruchtzakjes waren. En je eigenlijk een miskraam van 1 gehad hebt een hele vroege miskraam. Dat vindt ik het jammere van vroege echo's want normaal ga je later op echo en dan is het vruchtje al verdwenen. En had ik het niet geweten. Aan de andere kant heel blij dat we het hartje zagen en mochten horen. Vond het ook heel moeilijk om het er op te plaatsen want ja aangezien je zelf niet zo'n goede echo had. Moest vanmiddag net na de echo zo aan je denken. Vindt het echt heel erg!. Hopelijk mag jij ook snel een goede zwangerschap hebben! Dikke knuffel
Lieverd! Gewoon plaatsen hoor! Ik ben hartstikke blij voor je dat je een hartje gehoord hebt! En ik begrijp dat het gemengde gevoelens meebrengt omdat je inderdaad 2 hartjes had verwacht. Ja zo heb ik nu ook een raar gevoel over vroege echo's. Ik ben 6 weken nu en het vruchtje is te klein...oké... kan... en er bevinden zich veel stolsels in de BM...oké kan ook... Maar dat gecombineerd met bloedverlies dat ik al had, laat de arts assistent gyn (met alle respect) concluderen dat ik een MK kan verwachten. Echter...sinds vanochtend bloed ik weer niet meer... Ik ben inmiddels misselijk en heb een beurse buik. Maar of dit nu een voorbode is van de naderende MK of zwangerschapskwalen? Totdat het echt gebeurd kan het er bij mij nog niet echt in! Vanmiddag in m'n kleding onder de dekens geslapen toen mijn kleine mop ook sliep. Ik had het steenkoud! Lieve Wiska, een virtuele knuffel voor jou! Om je te feliciteren met je gezonde zwangerschap en je te troosten omdat je er 2 verwachtte. Lief dat je aan me denkt. Komt wel goed hier. 😉
En ik vind het fijn om je echo foto te zien zodat ik vergelijkingsmateriaal heb. Bij mij zag het inderdaad klein en rond uit met duidelijk veel gedoe eromheen. Ik blijf voorlopig in de buurt van huis.
Oh wat dubbel. Moest gister nog aan je denken, maar kon het niet meer vinden. Wel fijn dat er 1 hartje is. Knuffel. En coccie ook voor jou een knuffel. Wat een geschiedenis heb jij al achter de rug.
Hee marievs idd heel dubbel maar wel erg blij dat er 1tje het goed doet en dat we het hartje hebben mogen horen. Aan de ene kant gezien mn geschiedenis mogen we blij zijn dat het er maar 1tje is. Minder kans op weer een vroeggeboorte Knuffel terug