slijmprop na innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xjessy, 15 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xjessy

xjessy Actief lid

5 aug 2012
    110
    0
    0
    Zuid Holland
    Rare vraag maar zijn er misschien meer die rond hun innesteling een slijmprop verloren hebben? En weten wat het betekend?
    Heb 21/3 mijn Nod en net een grote slijmprop gehad op mijn wc papiertje. Ben ook net 2 dagen ziek geweest met diarree en overgeven dus ben bang dat mijn eitje is verstoten. Hield geen eten of drinken binnen

2. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Regelmatig een slijmprop verloren, een kleine week na de eisprong. Helaas was dat bij mij geen innesteling.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Slijm heeft inderdaad niks met de innesteling te maken. Een bevruchte eicel is microscopisch klein, dus het zorgt er niet voor dat je een slijmprop verliest als het innestelt.

Tevens hebben je maag en darmen niks met je baarmoeder en een innesteling te maken. Overgeven verkleint niet de kans op een zwangerschap, je kunt het niet uitspugen. ;) Succes!

4. xjessy

xjessy Actief lid

5 aug 2012
    110
    0
    0
    Zuid Holland
    Oke bedankt voor de antwoorden. Vond het gewoon erg raar om te hebben. Gewoon maar even mijn NOD afwachten.

5. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het wel gehad, bij mn eerste zwangerschap paar dagen voor nod en de laatste zwangerschap ook. Het ging dan om een doorzichtig wit stug propje :) verder heb ik dit nooit gehad.

Deel Deze Pagina