Rare vraag maar zijn er misschien meer die rond hun innesteling een slijmprop verloren hebben? En weten wat het betekend? Heb 21/3 mijn Nod en net een grote slijmprop gehad op mijn wc papiertje. Ben ook net 2 dagen ziek geweest met diarree en overgeven dus ben bang dat mijn eitje is verstoten. Hield geen eten of drinken binnen
Regelmatig een slijmprop verloren, een kleine week na de eisprong. Helaas was dat bij mij geen innesteling.
Slijm heeft inderdaad niks met de innesteling te maken. Een bevruchte eicel is microscopisch klein, dus het zorgt er niet voor dat je een slijmprop verliest als het innestelt. Tevens hebben je maag en darmen niks met je baarmoeder en een innesteling te maken. Overgeven verkleint niet de kans op een zwangerschap, je kunt het niet uitspugen. Succes!
Oke bedankt voor de antwoorden. Vond het gewoon erg raar om te hebben. Gewoon maar even mijn NOD afwachten.
Ik heb het wel gehad, bij mn eerste zwangerschap paar dagen voor nod en de laatste zwangerschap ook. Het ging dan om een doorzichtig wit stug propje verder heb ik dit nooit gehad.