Hallo, In oktober ben ik gestopt met de pil (microgynon 50). Dit in verband met een zwangerschapswens. Ivm medische problemen zijn wij in januari 'officieel' begonnen met het proberen . Direct na het stoppen van de pil kwam mijn menstruatie op gang. De laatste 6 maanden had ik een cyclus van 23 dagen. Vorige maand was ik drie dagen over tijd en werd ik alsnog ongesteld. De cyclus was toen 26 dagen. Nu een week na mijn ongesteldheid leek het of ik gisteren weer ongesteld werd, vandaag is het weer over. Ook heb ik op mijn wangen en neus rode bultjes (lijken puistjes) gekregen. Het lijkt wel of ik hormonaal helemaal in disbalans ben! Afgelopen vrijdag had ik vermoedelijk mijn ovulatie. Heeft iemand hier ervaring mee? Hebben jullie ook na een aantal maanden na het stoppen van de pil puistjes gekregen of een onregelmatige cyclus? Ik heb nog nooit in mijn leven puistjes gehad dus stond gisteren wel raar te kijken. Wel had ik de laatste 6 maanden als ik ongesteld werd een aantal pukkeltjes op wangen en neus maar niet zo erg als nu! Alvast bedankt voor jullie reacties
Eigenlijk vraag je of je zwanger zou kunnen zijn.. Want je zegt zelf al dat je weer een eigen cyclus hebt.. Dus kan niet van het ontpillen zijn. Maar niemand hier heeft een glazenbol om te kijken of je zwanger bent of gewoon een keer een puistje krijgt.. Gewoon afwachten en als je op je NOD zit een test doen..
Nee ik vraag niet of ik zwanger kan zijn. Ik ben niet zwanger, heb een test gedaan... Vraag mij gewoon af of je cyclus nog kan veranderen in de loop der tijd.. en of mensen hier ervaring mee hebben
Mijn cyclus was netjes toen ik stopte met de pil ! Daar kan ik helaas geen antwoord op geven ! Maar puistjes man oh man ik lijk wel een puber ze zitten op me gezicht en op me armen , vroeger had ik ze ook maar kan me niet herrinderen dat het er zoveel waren ! X x
Je cyclus is nooit perfect dus ja die kan veranderen. Zo ie zo is nu testen nog veel te vroeg dus logies dat die negatief is Je lichaam veranderd ook dus soms kan je meer puistjes hebben dan normaal. Kan ook van invloeden van buitenaf komen, zoals het weer, uitlaatgassen enzo